آخرین خبرها:
شناسه خبر: 35511

تشکیک در سلامت انتخابات و انصراف از نامزدی سازمان نظام مهندسی

من، ابوالقاسم گل‌باف، نامزد ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و یکی از بنیانگذاران سازمان (قبل از تاسیس رسمی و دولتی)

تشکیک در سلامت انتخابات و انصراف از نامزدی سازمان نظام مهندسی
من، ابوالقاسم گل‌باف، نامزد ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و یکی از بنیانگذاران سازمان (قبل از تاسیس رسمی و دولتی)، نایب رئیس دو دوره (اول و دوم) نظام مهندسی، با امید به اینکه انتخابات سازمان نظام مهندسی در ششمین دوره به صورت الکترونیک و به سلامت و عدالت انتخاباتی برگزار می‌شود در آن ثبت‌نام نمودم.
اخبار سبز کشاورزی ، خوشبختانه زمان ثبت نام، در شهرستانی بسیار دور از سازمان استان با بارگذاری درخواست و مدارک و با یک کلیک (بدون مراجعه حضوری و رفت و آمدهای مکرر) ثبت نام کردم که حلاوت و شیرینی آن هنوز برایم باقی مانده است.
اینجانب حتی در انتظار اینکه تا 19 خرداد مجوز برگزاری انتخابات سالم الکترونیک با هدف جلوگیری از تخلفات و تقلب‌های دوره پیشین، به‌ویژه در تهران صادر شود، منتظر ماندم.
اینک که مدعیان عدالت، از برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک ممانعت کرده‌اند از سلامت انتخابات ناامید شده‌ام با تشکیک در سلامت رأی کاغذی و رأی در برابر دادن ناهار و اتوبوس و رأی در برابر پرداخت حق عضویت چند سال گذشته اعضا ء، با شرمندگی و عذرخواهی از اعضای محترم که در نظر داشتند به اینجانب رأی دهند انصراف قطعی خود را از شرکت در انتخابات اعلام می‌دارم؛ زیرا این روش سنتی و کاغذی در تعارض با سلامت انتخابات و به‌ویژه در تعارض با عنوان مهندسی است و مهندسان باید از آخرین دستاوردهای به‌روز و هوشمند برای جلوگیری از تقلب و تجاوز به حقوق دیگران استفاده نمایند.
امیدوارم دیگر کاندیداها با بررسی شرایط و امکان بسیار بالای تخلف در رأی‌گیری به روش سنتی و کاغذی به وظیفه حرفه‌ای، صنفی و کارشناسی خود عمل کنند.
دیدگاه تان را بنویسید

  • مونا پاسخ به نظر

    تمام انتخابات در این کشور با همین روش شمارش انجام شده است و اگر هم ادعا شود انتخاباتی به روش الکترونیکی انجام می‌شود آیا امکان صحت آن را می‌توان تایید کرد؟
    پس به قول مسئولان : همینه که هست !!

چندرسانه‌ای