آخرین خبرها:
شناسه خبر: 34554

تاکید رهبری بر دقت فراوان در انتخاب وزرا

اخبار سبز کشاورزی؛ نمایندگان مجلس در دیدار با رهبری در تاریخ 03/ 03/ 1402 سخنان ایشان را شنیدند تا در مسیر کار نمایندگی به‌کار بندند؛ اما برخی از جریانات با

تاکید رهبری بر دقت فراوان در انتخاب وزرا
اخبار سبز کشاورزی ؛ نمایندگان مجلس در دیدار با رهبری در تاریخ 03/ 03/ 1402 سخنان ایشان را شنیدند تا در مسیر کار نمایندگی به‌کار بندند؛ اما برخی از جریانات با هدف تسلیم مجلس در مقابل دولت چنین القاء می‌کردند که رهبری از مجلس خواسته تا در تعامل با دولت حرف‌ شنوی داشته باشند.
از آنجا که دیدار نمایندگان مجلس با رهبری در ایامی صورت گرفت که نامزدهای پست صدارت در سه الی چهار وزارتخانه حول و حوش خردادماه معرفی می‌شوند، برخی این دیدار را به معنای پذیرفته شدن کاندیدای وزارتی و رأی مثبت مجلس تعبیر کردند؛ در حالی که رهبری از نمایندگان خواستند در بررسی‌ها و پذیریش لوایح و افراد معرفی شده دقت فراوان داشته باشند، اما افراط نکنند .

تاکید رهبری بر رعایت انصاف

رهبری همچنین بر رعایت انصاف در این باره تاکید و تصریح کردند که باید به وزیران فرصت کافی برای انجام برنامه‌ها و اجرای وظایف‌شان داده و از استیضاح زودهنگام پرهیز شود. اینکه رهبری به خالی ماندن صندلی چند وزارتخانه اعتراض تلویحی کردند می‌تواند به معنای ضرورت تعامل بیشتر میان دولت و مجلس برای پر کردن این صندلی‌ها تعبیر شود.
بیشتر بخوانید: شورش‌های دهقانی گندمکاران
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای