آخرین خبرها:
شناسه خبر: 42958

دوره آموزشی کاربردهای هوش مصنوعی در سازمان تامین اجتماعی 

به همت مدیران سازمان تامین اجتماعی کشور دوره آموزشی کاربرد هوش مصنوعی با سخنرانی دکتر فردین شورج برگذار شد. اخبار سبز کشاورزی؛ در این مراسم که با حضور خانم

دوره آموزشی کاربردهای هوش مصنوعی در سازمان تامین اجتماعی 
به همت مدیران سازمان تامین اجتماعی کشور دوره آموزشی کاربرد هوش مصنوعی با سخنرانی دکتر فردین شورج برگذار شد.
اخبار سبز کشاورزی ؛ در این مراسم که با حضور خانم دکتر فرهت‌نیا، مدیرکل بودجه سازمان تامین اجتماعی و معاونین و کارشناسان سازمان، تشکیل شد مباحث کاربردی هوش مصنوعی اهمیت و جایگاه آن توسط دکتر فردین شورج، استاد دانشگاه و آینده پژوه، تشریح گردید.
به‌همین منظور در مصاحبه‌ای با فردین شورج مطالبی بیان گردید که حائز اهمیت است.

افزایش بهره‌وری، تصمیم‌گیری هوشمندانه

وی بیان داشت: هوش مصنوعی اهمیت بسیار زیادی در سازمان‌های اداری ایران دارد و می‌تواند در انجام وظایف مختلف و بهبود عملکرد این سازمان‌ها نقش کلیدی ایفا کند. از جمله آنها می‌توان به افزایش بهره‌وری، تصمیم‌گیری هوشمندانه، حفظ امنیت و مدیریت ریسک، تسریع در فرآیندهای اداری نام برد.
دکتر فردین شورج در ادامه افزود: اگرتا دیروز هوش مصنوعی به‌عنوان یک محصول علمی، لوکس و دست‌نیافتنی مطرح بود، امروزه به عنوان امری ضروری در تمام ابعاد اجتماعی و سازمانی مطرح است و یقینا در صورت عدم استفاده از آن، فردا مایه تاسف و عقب‌ماندگی خواهد بود.

بهره‌گیری از هوش مصنوعی، برای سازمان‌های اداری ایران

به گفته وی، با توجه به چالش‌ها و فرصت‌های موجود، ایجاد استراتژی مناسب برای انتقال به یک سازمان هوشمند با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، برای سازمان‌های اداری ایران بسیار اهمیت‌آفرین است.
دکتر شورج در ادامه توضیح داد: در این دوره آموزشی که به همت سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان یک سازمان پرمخاطب تشکیل شده سعی می‌شود مفاهیم کلی هوش مصنوعی و کاربردهای آن، همچنین کاربرد هوش مصنوعی در بودجه‌ریزی و امور مالی تشریح شود.
وی در بخش دیگری از این مصاحبه بیان داشت: با توجه به نو بودن مطالب هوش مصنوعی و به شکر خدا نواندیشی مدیران و کارکنان تامین اجتماعی تلاش می‌شود تا مطالب جذاب و تاثیرگذاری را جهت مسائل پایه‌ای هوش مصنوعی به کارکنان محترم تامین اجتماعی آموزش داده شود.
دیدگاه تان را بنویسید

  • شهرام پاسخ به نظر

    درود ها بر دکتر شورج پر تلاش

چندرسانه‌ای