آخرین خبرها:
شناسه خبر: 22959

صادرات پایدار مواد پروتئینی به شرط تایید ایمنی سلامت

وزیر جهاد کشاورزی در همایش روز ملی دامپزشکی گفت: تایید ایمنی سلامت مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ مورد توجه است و این امر نقش سازمان دامپزشکی را در حوزه صادرات

صادرات پایدار مواد پروتئینی به شرط تایید ایمنی سلامت
وزیر جهاد کشاورزی در همایش روز ملی دامپزشکی گفت: تایید ایمنی سلامت م واد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ مورد توجه است و این امر نقش سازمان دامپزشکی را در حوزه صادرات این محصولات نیز نشان می‌دهد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز در همایش روز ملی دامپزشکی اظهار داشت: مردم به دامپزشکان کشور و خدمات آنها اعتماد دارند که این امر سرمایه بزرگی برای کشور به حساب می‌آید به طوریکه با خیال راحت به محصولات پروتئینی که در کشور عرضه می‌شود اطمینان دارند و محصولات پروتئینی را از فروشگاه‌ها خریداری می‌کنند.
وزیر جهاد کشاورزی، وضعیت دامپزشکی کشور را مطلوب خواند و گفت: با این وجود هیچ وقت به وضعیت موجود نباید راضی شد و باید شاهد ارتقاء در وضعیت دامپزشکی کشور باشیم.
وی افزود: برای صادرات پایدار مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ تایید ایمنی سلامت آنها مورد توجه است که این امر نقش مهم سازمان دامپزشکی را در حوزه صادرات این محصولات را نیز نشان می‌دهد.
ساداتی‌نژاد گفت: نگاه ما این است که فعالیت‌های حوزه دامپزشکی به بخش خصوصی واگذار شود و از آن حمایت می‌کنیم بطوریکه اکنون مسیر برای تحقق آن باز است. وزارت جهاد کشاورزی خود را به حمایت از دامپزشکان موظف می‌داند تا غذای سالم، باکیفیت و ارزان بر اساس دستور رئیس جمهور در اختیار مردم قرار بگیرد.
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: با توجه به اینکه دامپزشکان امنیت غذایی کشور را تامین می‌کنند باید رسیدگی بیشتری به آنها وجود داشته باشد در حال تلاش هستیم که این دغدغه و مطالبه دامپزشکان و سایر کارمندان وزارت جهاد کشاورزی مورد توجه قرار گیرد که نظر دولت نیز در این ارتباط مثبت است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای