آخرین خبرها:
شناسه خبر: 21815

پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گلخانه و باغبانی با حضور 140 شرکت

پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت گلخانه‌سازی و باغبانی، کشاورزی آیفارم با حضور 140 شرکت داخلی و خارجی 21 تا 24 شهریورماه در نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار

پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گلخانه و باغبانی با حضور 140 شرکت

پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت گلخانه‌سازی و باغبانی، کشاورزی آیفارم با حضور 140 شرکت داخلی و خارجی 21 تا 24 شهریورماه در نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.

عبدالرحمن حسینی ‌فر، رئیس هیات مدیره انجمن ملی گلخانه‌سازان کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار سبز کشاورزی اعلام کرد: در این دوره از نمایشگاه 140 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و نمایشگاه در فضایی به وسعت 20 هزار مترمربع و سه سالن (ملل، A4، A5) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: طلوع نمایشگاه گلخانه و باغبانی «آیفارم» در شهر آفتاب

ایفارم بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی گلخانه‌سازی در منطقه

حسینی‌فر گفت: این نمایشگاه بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی گلخانه در سطح ایران و منطقه است و بیشترین توان صنعت گلخانه‌سازی ایران در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد و کمتر شرکت ایرانی فعال در عرضه گلخانه‌سازی است که در این نمایشگاه حضور نداشته باشد.

رئیس هیات مدیره انجمن ملی گلخانه‌سازان کشور گفت: در این نمایشگاه از کشورهایی مانند ترکیه، ایتالیا، عمان، قطر، پاکستان، عراق و… مهمانانی حضور خواهند داشت؛ ضمن اینکه برخی از این کشورها در نمایشگاه غرفه خواهند داشت.

حمایت‌های بسیار مناسبی جهت برگزاری این نمایشگاه صورت گرفته است

حسینی‌فر عنوان کرد: حمایت‌های بسیار مناسبی جهت برگزاری این نمایشگاه صورت گرفته است؛ وزارت جهاد کشاورزی و معاون امور باغبانی، مرکز توسعه مکانیزاسیون سازمان تعاون روستایی، اتاق بازرگانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ایران و تهران، امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی و دیگر ارگان‌ها از این نمایشگاه حمایت کرده‌اند.

وی توضیح داد: نمایشگاه امسال در فضایی دو برابری نسبت به سال قبل برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌ها و سمینارهای آموزشی

رئیس هیات مدیره گلخانه‌سازان گفت: در حاشیه نمایشگاه هر روز کلاس‌های مختلف علمی، آموزشی و کاربردی برگزار می‌شود که به شرکت‌کنندگان گواهی نظام مهندسی نیز اعطا می‌کنند.

حسینی‌فر افزود: در این نمایشگاه برای اولین بار یک پاویون مخصوص شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در نظر گرفته شده تا توانمندی‌های این شرکت‌ها نیز به نمایش گذاشته شود.

حسین کاظمی ـ روزنامه نگار و کارشناس کشاورزی

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای