آخرین خبرها:
شناسه خبر: 8585

گردهمایی پژوهشگران علوم و فنون بذر در کشور

برگزاری همایش‌های علمی به منظور گسترش و علوم و فنون و پیشبرد و ارتقای علمی دانش پژوهان و متخصصین و بهبود آموزش و پژوهش در زمینه‌های علمی و فنی مختلف مرتبط از

گردهمایی پژوهشگران علوم و فنون بذر در کشور
برگزاری همایش‌های علمی به منظور گسترش و علوم و فنون و پیشبرد و ارتقای علمی دانش پژوهان و متخصصین و بهبود آموزش و پژوهش در زمینه‌های علمی و فنی مختلف مرتبط از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همگام با توسعه و پیشرفت زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی علوم و فنون بذر در کشور و احساس ضرورت گردهمایی پژوهشگران و دست‌اندرکاران علوم و فنون بذر در کشور، همایش‌های ملی علوم و تکنولوژی بذر ایران از سال1387 تاکنون برگزار گردیده‌اند.
در این راستا نیز اولین همایش همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی علوم و تکنولوژی بذر ایران در تاریخ 20 و 21 بهمن ماه 1400 برگزار می شود و مهلت ارسال مقالات به این همایش 20 دی ماه سال 1400 است.
به گزارش «مزرعه سبز»، محورهای همایش شامل زیست شناسی بذر (فیزیولوژی، اکولوژی، بیوشیمی، ژنتیک و…)؛ فناوری تولید و فرآوری بذر؛ کنترل و گواهی بذر؛ صنعت و اقتصاد بذر (کارآفرینی، ثبت، مالکیت، بازاریابی، زنجیره ارزش، خوشه صنعتی و تجاری اسزی) است.
گفتنی است، حداکثر ظرف یک ماه از ارسال مقاله و در صورت تایید کمیته علمی همایش، پذیرش اولیه صادر خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:
https://b2n.ir/e19948
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای