آخرین خبرها:
شناسه خبر: 44848

گروه بسپار شیمی سپیدان افتخارآفرین در عرصه ملی و جهانی

گروه بسپار شیمی سپیدان با نام تجاری(BCS) علاوه‌ بر فعالیت‌های تولیدی خود در زمینه پلیمر، در سال 1397 فعالیت خود را در زمینه محصولات شیمیایی حوزه کشاورزی آغازکرد.

گروه بسپار شیمی سپیدان افتخارآفرین در عرصه ملی و جهانی

بسیار مفتخریم که با هدف تولید محصولات دانش‌بنیان و بومی‌سازی فناوری‌های نوین به کمک نیروهای متخصص و نخبگان دانشگاهی این حوزه با وجود توانمندی‌هایی از قبیل خرید مستقیم از تولیدکننده اصلی، سرمایه‌گذاری بالا به‌منظور تامین پایدار و تضمین کیفیت محصولات وارداتی موفق به ورود به بازار نهاده های کشاورزی شده‌ایم.

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ در حال‌حاضر محصولات وارداتی شرکت به‌عنوان مواد اولیه کارخانجات تولید کود کشور شامل هیدروکسید پتاسیم، کربنات پتاسیم، مونو آمونیوم فسفات، مونو پتاسیم فسفات، سولفات منگنز و فنول به همراه اسیدبوریک سبد محصولات فعلی شرکت را تشکیل می‌دهند.

با توجه به نیاز صنایع تولیدی به مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین لزوم دسترسی آسان و سریع به محصولات برای تولید به‌موقع، امروزه توانسته‌ایم بسترهای متنوع پرداختی ازجمله LC داخلی را برای تمامی محصولات خود لحاظ کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان و آسان‌ترین حالت ممکن، این مواد اولیه در اختیار تولیدکنندگان محترم قرار گیرد.

برای گسترش تعاملات و سهولت پشتیبانی فنی فروش، در حال‌حاضر علاوه‌بر اصفهان در سه شهر تهران، مشهد و تبریز، نیروی مستقر در دفاتر مشغول به کار هستند.

از دستاوردهای همکاران پرتلاش مجموعه می‌توان به کسب جایزه(Excellence) در انجمن علمی پارک‌های آسیا(ASPA) در سال 2022 و دریافت عنوان واحد نمونه صنعت استان اصفهان در سال 1401 اشاره کرد.

امید است به یاری پروردگار بتوانیم در زمینه حمایت از تولید ملی کود به‌منظور تامین نیاز داخلی کشور، مواد اولیه این صنعت استراتژیک را با بهترین کیفیت به بازار عرضه کنیم و بتوانیم سهم کوچکی در خدمت‌رسانی به مردم شریف این مرز و بوم، داشته باشیم.

در تکمیل زنجیره ارزش کشاورزی نیز مطالعات بازار

و فعالیت‌های تحقیق و توسعه نیز در سایر زمینه‌های حوزه‌های کشاورزی

ازجمله سموم بیولوژیک و بذور هیبریدی

در واحدهای تخصصی در حال انجام است.

دکتر محمد کریمیان، رئیس هیات‌مدیره بسپار شیمی سپیدان
دکتر علی علیخانی، مدیرعامل بسپار شیمی سپیدان

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای