آخرین خبرها:
شناسه خبر: 44864

شرکت بازارگان کالا، تولید داخلی در کلاس جهانی

نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی ازبکستان از سه‌شنبه 22 اسفند در شهر تاشکند آغاز به‌کار کرد و تا ۲۴ اسفند ادامه داشت. شرکت بازارگان کالا، یکی از شرکت‌های ایرانی حاضر در نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی ازبکستان بود.

شرکت بازارگان کالا، تولید داخلی در کلاس جهانی

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ این شرکت با گذر زمان و کسب دانش و تجربیات ارزنده از برترین تولیدکنندگان بین‌المللی، تشکیل و پرورش یافتن تیم‌های بسیار حرفه‌ای فنی و دانش‌بنیان در داخل شرکت، مطالعه عمیق و حرفه‌ای بازخوردهای استفاده از کالاهای وارداتی در بهبود پایدار عملکرد تولیدات کشاورزی، شرایط محیطی جدید تحمیلی به کشاورزی ایران خصوصا تنش‌های مختلف و شدید اقلیمی، فرهنگ کشاورزی حاکم، امکانات نرم افزاری و سخت افزاری موجود در کشور  و نیز شرایط سیاسی و اقتصادی پر نوسان، شرکت بازارگان کالا را بر آن داشت تا نسبت به تاسیس کارخانه تولید کود و آفت‌کش و طراحی کالاهایی بسیار تخصصی و مناسب کشور اهتمام ورزد.

WhatsApp Image 2024-03-16 at 10.21.06

به یاری پروردگار و با تلاش تیم‌های مختلف شرکت اولین گروه محصولات پس از بررسی‌های بسیار تخصصی و صحه‌گذاری در آزمایشگاه‌های مجهز شرکت و همچنین پایش مزرعه‌ای تمامی کالاها و بر روی تعداد کثیری از محصولات کشاورزی و اطمینان از پایداری و اثربخشی در سال 1399 به بازار معرفی گردیدند.

پس از آن و با کوشش بسیار و تدریجاً، دامنه تنوع محصولات کودی گسترده‌تر و چند گروه آفت‌کش نیز به سبد محصولات اضافه گردیده است.

جهت‌گیری استراتژیک شرکت بیشتر بر ارائه محصولات باکیفیت بسیار بالا و اثر بخش استوار بوده و تعدد محصولات در درجه بعدی اهمیت قرار دارد.

همچنین شرکت در راستای حفظ و توسعه دانش فنی همواره سعی بر حفظ و توسعه روابط فنی و تجاری با شرکت‌های مرجع بین‌المللی داشته و بر ثبت و واردات کالاهای بسیار جدید خصوصا آفت‌کش‌های شیمیایی و سموم غیر شیمیایی تاکید ویژه داشته است.

ارزش های بنیادینی چون تقدم منافع ملی بر منافع شرکت، محافظت از محیط زیست، سلامتی انسانها، رعایت حقوق مشتری و مصرف کننده، توجه به حقوق کارکنان، بهبود پیوسته کیفیت در همه عرصه ها، نوآوری و نشر دانش بخشی جدایی ناپذیر از ژنتیک شرکت بوده و با تکیه بر آنها امید داریم نقشی سازنده و ارزنده در توسعه سرزمین مادریمان ایفا کنیم.

WhatsApp Image 2024-03-16 at 10.21.06 (1)

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای