خبر فوری
شناسه خبر: 47403

انتصاب سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی

فتحی از آذربایجان شرقی رفت

وزیر جهاد کشاورزی در حکمی اکبر فتحی را به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و دبیر ستاد هماهنگی امنیت غذایی منصوب کرد

فتحی از آذربایجان شرقی رفت

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ غلامرضا نوری وزیر جهاد کشاورزی در حکمی اکبر فتحی را به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و دبیر ستاد هماهنگی امنیت غذایی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تجربه و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم برای تحقق اهداف دولت در انجام وظایف و امور محوله موفق و موید باشید.

همچنین غلامرضا نوری وزیر جهاد کشاورزی در حکم جداگانه ای اکبر فتحی را به سمت دبیر ستاد هماهنگی امنیت غذایی منصوب کرد.

این حکم با نظر به تعهد، تجربه و سوابق علمی و مدیریتی از سوی وزیر جهاد کشاورزی صادر شده است.

در این حکم آمده است:امید است با همکاری و هماهنگی سایر معاونین وزیر، روسای سازمان‌های ستادی و استانی و سایر مراجع ذیربط در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

وزیر جهادکشاورزی در مراسم تودیع و معارفه، از زحمات کاظم خاوازی قائم‌مقام وزیر و معاون سابق معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی قدردانی کرد.

سوابق کاری و تحصیلی

گفتنی است اکبر فتحی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی را در کارنامه خود دارد.  وی همچنین دارای کارشناسی مهندسی کشاورزی مهندسی تولیدات گیاهی،  کارشناس ارشد کشاورزی شناسایی و مبارزه باعلفهای هرز و  دکترا  علوم باغبانی و گیاهان دارویی – دانشگاه تبریز است. و پیش از این نیز در سمت هایی چون رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان آذربایجان شرقی،  دبیرکارگروه اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی،  دبیر شورای نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشور و... را برعهده داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای