آخرین خبرها:
شناسه خبر: 45071

​سعید شهبازی در روابط عمومی بانک ملت مستقر شد

مدیرکل جدید دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت با هدف توسعه و اطلاع رسانی منصوب شد.

​سعید شهبازی در روابط عمومی بانک ملت مستقر شد

به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در حکمی از سوی دکتر فرشید فرخ‌نژاد، مدیرعامل بانک موفق و پر تلاش ملت، سعید شهبازی به‌عنوان مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک منصوب شد.

سعید شهبازی، دانش‌آموخته رشته روابط عمومی و علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است و 15 سال سابقه فعالیت در حوزه روابط عمومی شبکه بانکی (بانک‌های مختلف) را در کارنامه خود دارد و پیش از این مدیرکل روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی بود که در دوران کوتاه مدیر عاملی دکتر فرخ نژاد علاوه بر کاهش ناهمطرازی بانک، وصل مطالبات بانک و ارائه تسهیلات به طرح های تولیدی را شتاب بخشید.


بیشتر بخوانید: صعود دیگر فرخ نژاد؛ بانک ملت


وی همچنین دارای سوابق فعالیت در رسانه‌های حوزه اقتصادی و بانکی به‌عنوان خبرنگار، سردبیر و مدیرمسئول است و آثار و دست نوشته‌ای وی در این زمینه راهگشا بوده است. شهبازی، مدیر جدید روابط عمومی بانک ملت، یکی از صاحبان تجربه و موفق در حوزه ارتباطات و روابط عمومی  و یکی از بهترین انتصابات دکتر فرخ نژاد است که با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر از سوی بانک ملت به مشتریان صورت گرفته است.

او توانسته است با ایده‌های نوآورانه و استراتژی‌های کارآمد، و بهره‌گیری از تجارب کار در بانک های تجاری نقش به‌سزایی در توسعه تصویر و شهرت بانک کشاورزی ایفا کند که حدود دو دهه تحصیل و کار وی اینک در جهت ارتقای اطلاع‌رسانی خدمات نوین بانکداری در بانک ملت به کار گرفته می‌شود.


بیشتر بخوانید: بانک ملت جام زرین فرخ نژاد را از آن خود کرد


از دیگر ویژگی‌های او می‌توان به تعامل و ارتباطات فعال با رسانه‌های، صوتی، تصویری، دیجیتال و مکتوب و همچنین گستره وسیع مشتریان و همکاران اشاره کرد. مروری بر آرشیو و رزومه کاری وی نشان می‌دهد شهبازی با داشتن شیوه کاری دقیق، منطقی و صمیمی، توانسته است روحیه همکاری و انگیزه بالایی در تیم خود ایجاد کند.

مهارت‌های برجسته‌ی سعید شهبازی در تحلیل و حل مسائل پیچیده، برقراری ارتباطات مؤثر و مدیریت بحران، در بانک‌ها که در آنها مشغول بوده، او را به یکی از مدیران برجسته در زمینه روابط عمومی تبدیل کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای