سعید شهبازی در روابط عمومی بانک ملت مستقر شد
مدیرکل جدید دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت با هدف توسعه و اطلاع رسانی منصوب شد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در حکمی از سوی دکتر فرشید فرخنژاد، مدیرعامل بانک موفق و پر تلاش ملت، سعید شهبازی بهعنوان مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک منصوب شد.
سعید شهبازی، دانشآموخته رشته روابط عمومی و علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است و 15 سال سابقه فعالیت در حوزه روابط عمومی شبکه بانکی (بانکهای مختلف) را در کارنامه خود دارد و پیش از این مدیرکل روابط عمومی و همکاریهای بینالملل بانک کشاورزی بود که در دوران کوتاه مدیر عاملی دکتر فرخ نژاد علاوه بر کاهش ناهمطرازی بانک، وصل مطالبات بانک و ارائه تسهیلات به طرح های تولیدی را شتاب بخشید.
بیشتر بخوانید: صعود دیگر فرخ نژاد؛ بانک ملت
وی همچنین دارای سوابق فعالیت در رسانههای حوزه اقتصادی و بانکی بهعنوان خبرنگار، سردبیر و مدیرمسئول است و آثار و دست نوشتهای وی در این زمینه راهگشا بوده است. شهبازی، مدیر جدید روابط عمومی بانک ملت، یکی از صاحبان تجربه و موفق در حوزه ارتباطات و روابط عمومی و یکی از بهترین انتصابات دکتر فرخ نژاد است که با هدف ارائه خدمات مطلوبتر از سوی بانک ملت به مشتریان صورت گرفته است.
او توانسته است با ایدههای نوآورانه و استراتژیهای کارآمد، و بهرهگیری از تجارب کار در بانک های تجاری نقش بهسزایی در توسعه تصویر و شهرت بانک کشاورزی ایفا کند که حدود دو دهه تحصیل و کار وی اینک در جهت ارتقای اطلاعرسانی خدمات نوین بانکداری در بانک ملت به کار گرفته میشود.
بیشتر بخوانید: بانک ملت جام زرین فرخ نژاد را از آن خود کرد
از دیگر ویژگیهای او میتوان به تعامل و ارتباطات فعال با رسانههای، صوتی، تصویری، دیجیتال و مکتوب و همچنین گستره وسیع مشتریان و همکاران اشاره کرد. مروری بر آرشیو و رزومه کاری وی نشان میدهد شهبازی با داشتن شیوه کاری دقیق، منطقی و صمیمی، توانسته است روحیه همکاری و انگیزه بالایی در تیم خود ایجاد کند.
مهارتهای برجستهی سعید شهبازی در تحلیل و حل مسائل پیچیده، برقراری ارتباطات مؤثر و مدیریت بحران، در بانکها که در آنها مشغول بوده، او را به یکی از مدیران برجسته در زمینه روابط عمومی تبدیل کرده است.