خبر فوری
شناسه خبر: 47669

فراخوان رویداد سرمایه‌گذاری سپینو

رویداد سرمایه‌گذاری حوزه توانمندسازی سالمندان با هدف شناسایی طرح‌های فناورانه و خوش‌آتیه جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی سالمندان

فراخوان رویداد سرمایه‌گذاری سپینو

اخبار سبز کشاورزی؛ مرکز شتابدهی سپید با حمایت موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح و همراهی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌کند: سپینو، رویداد سرمایه‌گذاری حوزه توانمندسازی سالمندان.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی طرح‌های فناورانه و خوش‌آتیه جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی سالمندان، به ویژه بازنشستگان زیرمجموعه نیروهای مسلح است.

حوزه‌های فناورانه مرتبط با رویداد شامل فناوری تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، سلامت، امنیت مالی و اشتغال، توانبخشی، حمل و نقل، تغذیه و سایر بخش‌های مرتبط با توانمندسازی سالمندان می‌باشد.

طرح‌های برتر و واجد شرایط در این رویداد، ضمن امکان جذب سرمایه و حمایت از موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح و صندوق‌های سرمایه‌گذاری همکار، قابلیت بهره‌برداری از بازار گسترده این مجموعه را خواهند داشت.

کلیه شخصیت‌های حقوقی و حقیقی دارای طرح یا توانمندی در حوزه‌های مرتبط با سالمندان، می‌توانند تا تاریخ 16 مهرماه 1403 با مراجعه به سایت رویداد، اقدام به ثبت‌نام نمایند.

فراخوان-رویداد-سرمایه‌گذاری-سپینو

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای