خبر فوری
شناسه خبر: 42388

 میوه در تره‌بار ۴۶ درصد ارزان‌تر از مغازه‌ها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: قیمت میوه در میادین تره‌بار ۴۶درصد زیر قیمت بازار است.

 میوه در تره‌بار ۴۶ درصد ارزان‌تر از مغازه‌ها
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: قیمت میوه در میادین تره‌بار ۴۶درصد زیر قیمت بازار است.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از شهر، آیین بهره‌برداری از دو بازار میوه و تره‌بار شقایق و مهستان و آغاز پروژه بازار میوه و تره‌بار فدک صبح روز شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲- در هشتاد و یک‌ و مین رویداد امید و افتخار با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، رضا سیفی، شهردار منطقه ۱۷ برگزار شد.

میوه در تره‌بار ۴۶ درصد ارزان‌تر از مغازه‌ها

میوه در تره‌بار ۴۶ درصد ارزان‌تر از مغازه‌ها
در این مراسم، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: از همکاری شهردار منطقه ۱۷ برای همکاری تشکر می‌کنم. اکنون دو پروژه افتتاح می‌شود و بازار شقایق با معماری ایرانی و اسلامی ساخته شده است. پروژه شهید چراغی در منطقه ۱۷ نیز معماری آن براساس الگوی معماری ایرانی و اسلامی بود که در آینده نزدیک افتتاح می‌شود. شهرداری‌های جهان در موضوع غذای شهر احساس وظیفه می‌کنند. ما هیچ رقابتی با بخش خصوصی نداریم.
بیشتر بخوانید: افتتاح اولین بازار میوه‌وتره بار تهران با معماری ایرانی-اسلامی

قیمت میوه در میادین تره‌بار ۴۶درصد زیر قیمت بازار است

وی افزود: قیمت میوه در میادین تره‌بار ۴۶درصد زیر قیمت بازار است. ما مکان‌هایی را برای عرضه میوه و تره بار ایجاد کردیم و به‌دنبال افزایش و ارتقای بخش نرم‌افزاری نسبت به سخت‌افزاری هستیم‌.
فصاحت در ادامه گفت: می‌خواهیم قیمت کالاها را براساس حذف واسطه‌ها کاهش دهیم و از شهردار محترم، معاونت محترم خدمات شهری و شورای شهر تشکر می‌کنم، شهرداری در موضوعاتی ورود کرده که وظیفه‌ای ندارد، اما سفره مردم برای ما مهم است.

ایجاد ظرفیت برای ورود بخش خصوصی

فصاحت با اشاره به این موضوع که با بخش خصوصی رقابت نداریم و می‌خواهیم ظرفیت ورود بخش خصوصی را ایجاد کنیم، در همین راستا در کنترل قیمت لیمو ورود کردیم و به تقویت غرفه‌هایی پرداختیم که در مدیریت قبلی مشکل داشتند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در پایان خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش مراجعه داشتیم و به‌دنبال ایجاد بستری هستیم تا محصولات با قیمت مناسب‌تری به دست مردم برسد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای