آخرین خبرها:
شناسه خبر: 44185

صعود دیگر فرخ نژاد؛ بانک ملت

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در پی درگذشت رضا دولت آبادی به سمت مدیرعاملی بانک ملت منصوب شد.

صعود دیگر فرخ نژاد؛ بانک ملت

اخبار سبز کشاورزی؛ فرخ نژاد دانش آموخته علوم اقتصادی ، اقتصاد بین الملل و اقتصاد پولی در مقطع دکتری است و در رده های مختلف شغلی نظام بانکی از جمله در سمت عـضو هـیأت مـدیره بانک رفـاه کارگران ، رئیس هیأت مدیره بانک رفاه کارگران و رئیس هیات مدیره بانک تجارت خدمت کرده است.

از اوایل مهر ماه 1401 تا کنون نیز با تصویب مجمع عمومی بانک های دولتی و با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به سمت مدیرعامل بانک کشاورزی منصوب شده بود.


بیشتر بخوانید: سرمایه بانک کشاورزی به 335 هزار میلیارد ریال رسید


تجارب مدیریتی، تخصیص عادلانه تسهیلات و موفقیت های فرشیدفرخ نژاد از جمله ملاک‌ های انتخاب وی برای این سمت بر شمرده شده است.

به نظر می رسد فرخ نژاد با تایید هیات مدیره کار خود را در این سمت آغاز کند.


بیشتر بخوانید: سامانه‌های جدید بانک کشاورزی در مسیر تحول دیجیتال بانک


اخبار سبز کشاورزی برای این مدیر پاکدست آرزوی توفیق روزافزون دارد.

اطلاعات، تلفن و آدرس شعبه مرکزی و ادارات مرکزی بانک ملتمحله ایرانشهر تهران  | نقشه و مسیریاب نشان

 

دیدگاه تان را بنویسید

  • توفیق امینی پاسخ به نظر

    درود هزاران درود بر جناب آقای دکتر فرشید فرخ نژاد مدیر عامل بانک دوست داشتنی کشاورزی هزاران بار از بابت تغییر ایشان تمامی خصوصیات فوق تخصصی یه مدیر عامل و داشتند سخاوت بی کران تخصص عالی بانکداری، روابط عمومی عالی و از همه مهمتر توجه حداکثری به نیروی منابع انسانی و خلاصه خصوصیات یک مدیر شریف، لايق و پاک دست و داشتند هزاران بار مايه تأسف بابت این تغییرات ایست قلبی ضربان قلب کلیه کارکنان بانک کشاورزی و حرکت نزولی و سقوط رفاهیات کارکنان بانک کشاورزی لعنت به این شانس خدمتی

چندرسانه‌ای