آخرین خبرها:
شناسه خبر: 44038

قدردانی دکتر گیل‌آبادی از برپایی پرشور دهمین نمایشگاه جامع کشاورزی

دور دهم نمایشگاه جامع کشاورزی جمعه 16 دی ماه در حالی به کار خود پایان داد که دستاوردهای ملموس و آشکار تجربی بسیاری برای هر دو طرف غرفه‌دار و بازدیدکننده داشت.

قدردانی دکتر گیل‌آبادی از برپایی پرشور دهمین نمایشگاه جامع کشاورزی

اخبار سبز کشاورزی؛ نمایشگاه جامع نهاده‌های کشاورزی فرصت مغتنمی بود تا شرکت‌های فعال در این صنعت، دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید دست‌اندرکاران و متخصصان بخش کشاورزی قرار دهند.

در این راستا، دکتر مسعود گیل‌آبادی، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه و رئیس هیأت مدیره انجمن صنایع تولیدکنندگان سموم، طی نامه‌ای از تولیدکنندگان نهاده‌های کشاورزی و تمامی عوامل اجرایی و اعضای ستاد و همگی مشارکت‌کنندگان که در برپایی با شکوه و پرشور این نمایشگاه نقش‌آفرین بودند تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام دکتر گیل‌آبادی به شرح زیر است:

«دهمین نمایشگاه جامع نهاده‌های کشاورزی که همگی شاهد آن بودید با شکوه و جلالی به مراتب بیشتر از سال گذشته  برگزار شد.

بی‌تردید اقتدار و عظمت نمایشگاه امسال مرهون حضور پرشور و بی‌نظیر شما تولیدکنندگان عظیم نهاده‌های کشاورزی است که با عشق به کشور گام‌های استواری در مسیر نیل به امنیت غذایی کشور برداشته‌اید.

امروز جای افتخار است که مسئولان ارگان‌های دولتی اعتبار و اقتدار بخش کشاورزی را از این حضور پرشور می‌گیرند و در مقابل این عزم تولیدکنندگان بر حمایت از چهار میلیون بهره‌بردار سر تعظیم فرود می‌آورند.

وظیفه خود می‌دانم از تمامی عوامل اجرایی و اعضای ستاد که با تلاش‌های چندین ماهه موفق به برگزاری این رویداد بین‌المللی به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد کشاورزی کشور  (باتوجه به داده‌های شرکت نمایشگاهی) شده‌اند  و همچنین از تمامی مشارکت‌کنندگان گرامی تقدیر و تشکر نمایم.

بدیهی است با ایمان به توانایی کارشناسان و محققان کشور عزیزمان در مسیر تحقق اهداف و اجرایی کردن سیاست‌ها و برنامه‌ها در فرآیند تولید گام برمی‌داریم.»

با تشکر

مسعود گیل‌آبادی، رئیس ستاد برگزاری

YWJkZgJXIBBQ

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای