خبر فوری
شناسه خبر: 46971

تراز پزشکیان

جنس پزشکیان چیست؟

فارغ از همکارانی که او انتخاب می‌کند، جنسش چیست؟ چرا پزشکیان با مشارکت زیر ۶۰ درصدی هم ،پیروز انتخابات شد؟

جنس پزشکیان چیست؟

اخبار سبز کشاورزی؛ مگر اصلاح طلبان و اصولگرایان و نظرسنجی‌چیان و نظرسنجی‌سازان همگی در همه انتخابات بعد از دوم خرداد نمی‌گفتند در صورت مشارکت زیر ۶۰ درصد، پیروز انتخابات اصولگرایانند و تمام، پس چرا در این انتخابات پزشکیان اصلاح طلب با مشارکت پایین جامعه باز هم پیروز انتخابات شد.

کم‌عیاری در اصلاح طلبان

آیا پزشکیان از اصو لگرایان است؟ قطع و یقین پزشکیان اصلاح طلب است، اما کم‌عیاری و بی‌عیاری در اصلاح طلبان هم رسوخ کرده و جنسش را اصل و نا اصل، فیک و کیک و کم‌عیار و بی‌عیار کرده است.


بیشتر بخوانید: عدالت؛ شاه‌بیت وعده‌های پزشکیان


عیار پزشکیان

جنس و عیار پزشکیان چه و چند است؟ جنس پزشکیان از جنس، دست پاکی، سلامت و ساده‌زیستی و سهام‌نداری، شرکت نداری، خانه‌نداری به جز برای سکونت، پروانه کار و طبابت نداری برای پول اندوزی و عیارش مردانگی، جوانمردی، آزادگی، یک رنگی، راست گویی و مردمی بودن است .

اسم شب

رمز پیروزی پزشکیان با مشار‌کت زیر ۶۰ درصد، مربوط به این جنس و عیار از پزشکیان است، جنسی سالم، دست پاک، عادل و نه ظالم، بی‌باند و رفیق، نه باند باز و با رفیق، بی‌خویشاوند نه خویشاوند سالار (چه خویشاوندسالار خونی و باندی و اداری که حجاریان در دوم خرداد تحت نه به همه انواعش، آن را نفی می‌کرد).


بیشتر بخوانید: اجتناب از گزینه‌های سفارشی در پست‌های کلیدی کابینه


وفامندی

عیار پزشکیان در تعهدمندی و پایداری و فامندی به عهد، چه تعهد فردی و چه جمعی، ناب و کم نظیر است، کم‌نظیری در تعهد به شرط تأهل و وفامندی به همسر (تعهد فردی) ناب و بی‌نظیر است .

جنس پزشکیان از جنس خاتمی اصلاح طلبی است که مال اندوزی نکرده، از جنس اصلاح طلبی همچون تاج‌زاده است که نه ماشین اضافه‌ای دارد و نه دامادی بر سرسفره رنگین و نه برادر و بردارزاده‌ایی پیمانکار و پیمانه‌زن و پیمان‌شکن، تاج‌زاده‌ایی که نه تنها پرستویی مهاجر در اطراف ندارد، بلکه تنها پرستوی همیشه ساکن خانه او، فخری همسر جان وی است.

از جنس عیسی کلانتری

جنس پزشکیان از جنس عیسی کلانتریِ همیشه کلانتر و لات حق‌گوی دولت‌ها. از میرحسین تا حسن است که در بیان حقایق و درد ملت، زبانی همیشه تیز و تند، اما کارنامه‌ایی بی‌حاشیه و بی‌شایعه و بی‌پرونده و بی‌اتهام از جنس مال‌اندوزی و دست‌اندازی خود و خانواده‌اش به بیت‌المال دارد.

از جنس زنگنه

جنس پزشکیان از جنس زنگنه همیشه بی‌زنگ است، جنس پزشکیان از جنس خوب است، از جنس شفافیون شفاف است، نه دخمه‌نشینان و پرستودار، جنس پزشکیان از اصلاح طلبانی از این جنس از دولتمردان و وزرا و سفرا است، نه از جنس دولتمردان و وزرا و امرایی ناسالم، دست‌کج، باندباز و رفیق‌ساز، دخمه نشین و خویشاوند سالار.

موجبات پیروزی

این جنس و عیار پزشکیان، موجب پیروزی ایشان در این انتخابات شده است، این جنس از پزشکیان اصلاح طلب باعث شد که اصولگرایانی فراوان هم به وی دل ببندند.

پس انتظار می‌رود در انتخاب یارانش در دولت این جنس و عیار اساس و معیار اصلی‌اش قرار گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای