خبر فوری
شناسه خبر: 42796

منظور از دوره آموزشی سگ‌ها چیست؟

دوره آموزشی سگ‌ها دوره‌ای است که در آن سگ‌ها می‌توانند مهارت‌های لازم را برای زندگی کردن با جوامع انسانی کسب کنند؛

منظور از دوره آموزشی سگ‌ها چیست؟
دوره آموزشی سگ‌ها دوره‌ای است که در آن سگ‌ها می‌توانند مهارت‌های لازم را برای زندگی کردن با جوامع انسانی کسب کنند؛ این دوره‌ها به سطوح مختلف تقسیم می‌شوند و سگ در هر دوره قابلیت‌های خاصی را کسب می‌کند.
اخبار سبز کشاورزی ؛ دکتر محمود نادرخانی، موسس مجموعه تربیتی و پرورش سگ «بیبرو» | اولین دوره‌ای که معمولاً سگ‌ها باید یاد بگیرند دوره مهارت‌های اجتماعی است، در این دوره سگ‌ها در محیط‌های پرترافیک و پرتراکم قرار می‌گیرند و در این محیط‌ها باید رفتارهای استانداردی از خود نشان دهند.

طراحی محیط یکی از اصول تربیتی سگ‌ها

طراحی محیط یکی از اصول تربیتی سگ‌ها
این رفتارها بسیار ابتدایی هستند و جزو فرامین اولیه زندگی سگ‌ها با انسان‌ها منظور می‌شوند، فرامینی نظیر نشستن، آمدن، خوردن، رفتن، آوردن اجسام، هم‌قدم شدن و مواردی از این قبیل. این‌ها فرامینی هستند که سگ باید در محیط پرترافیک به سادگی و با دقت بالا انجام دهد.
هر چه تمرکز سگ در انجام این فرامین بالاتر باشد می‌توان بیشتر به آینده سگ امیدوار بود و میزان تمرکز و دقت سگ در انجام تمارین می‌تواند مربوط به رعایت کردن اصول تعلیم و همچنین به ژنتیک سگ باشد.

ژنتیک سگ و طراحی محیط رکن‌های اساسی هر فرآیند تربیتی محسوب می‌شوند که هرچه با دقت بیشتر در نظر گرفته شود، نتایج بهتری حاصل خواهد شد.
چه بخواهیم، چه نخواهیم وقتی سگی قرار است با انسان‌ زندگی کند، لازمه این مراودات این است که سگ دارای مسئولیتی نیز باشد. این مسئولیت‌ها همان دلایلی هستند که ما برای آن‌ها سگ‌ها را به منزل می‌آوریم. ما باید این را بدانیم که سگی شاد و سلامت است که دارای مسئولیت باشد.

تاثیر دریافت‌های محیطی در رفتار سگ‌ها

تاثیر دریافت‌های محیطی در رفتار سگ‌ها
کوچک‌ترین مسئولیت‌ها همان فرامینی هستند که شما از سگ خود می‌خواهید و البته قبل از آن باید به او آموزش دهید و این آموزش باید در محیطی باشد که ترافیک سطح بالایی داشته باشد.
پس سگ‌ها در زندگی با انسان می‌توانند به تمام منابع مورد نیاز خود برسند، اگر مسئولیت‌پذیر باشند و با دقت و کیفیت وظایف محوله را انجام دهند.
در بسیاری از مواقع ما می‌توانیم فرامینی را به سگمان آموزش دهیم و در راه آموزش و رسیدن به ثبات رفتاری این خود سگ است که به ما آموزش می‌دهد که با او چگونه برخورد کنیم و نکته جالب این است که این‌گونه بازخوردها معمولاً در تمامی سگ‌ها به یک شکل بروز خواهد کرد.

آکادمی تربیت و پرورش سگ بیبرو

آکادمی تربیت و پرورش سگ بیبرو
سگ‌ها کاملاً بر مبنای غریزه و ژنتیک خود عمل می‌کنند، این باعث می‌شود سگ‌ها برای ما قابل پیش‌بینی باشد؛ در نتیجه رفتار ما نیز برای سگمان قابل پیش‌بینی است و هر جایی که این پیش‌بینی دچار نقصان شود رفتار درستی را از هر دو طرف شاهد نخواهیم بود و این دقیقاً زمانی است که سگ ترجیح می‌دهد از شما فاصله بگیرد و شما نیز ترجیح می‌دهید سگ را واگذار کنید یا برای آموزش و تربیت به مربی بسپارید.
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/bibroclub/
تلفن تماس: ۰۹۳۶۲۶۱۵۱۷۱
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای