خبر فوری
شناسه خبر: 38283

تعطیلات سهمیه مرغداران را حذف کرد

فرحی، یکی از مرغداران استان فارس گفت: مرغدار برای ادامه فعالیت و تولید به برنامه‌ریزی اصولی و مدیریت درست نیاز دارد.

تعطیلات سهمیه مرغداران را حذف کرد

اخبار سبز کشاورزی؛ فرحی، یکی از مرغداران استان فارس با انتقاد از تصمیمات غیرکارشناسی مسئولان بدون توجه به شرایط تولیدکننده گفت: مرغدار برای ادامه فعالیت و تولید به برنامه‌ریزی اصولی و مدیریت درست نیاز دارد، در حال حاضر تصمیمات غیرکارشناسی و لحظه‌ای مسئولان فعالان صنعت مرغداری را کلافه کرده و شرایط تولید را در این بخش بسیار دشوار و غیر اقتصادی ساخته است.

بیشتر بخوانید: کمبود سوخت، تَن مرغداری‌ها را می‌لرزاند

تعطیلی بدون اطلاع قبلی

این مرغدار با انتقاد نسبت به تعطیلات 12 و 11 مردادماه بدون اطلاع قبلی اعلام کرد: هیئت دولت عصر روز 10 مرداد اعلام کرد که روزهای 11 و 12 این ماه به‌ بهانه گرمای هوا تعطیل رسمی است که در پی این تعطیلی هر گونه نقل و انتقال پول در بانک‌ها نیز غیرممکن شد؛ در حالی که همین دو روز آخرین مهلت خرید سهمیه نهاده ذرت و سویا در بازارگاه برای برخی از مرغداران بود و متاسفانه انتقال وجه در جمعه هم صورت نمی‌گیرد.

سهمیه مرغداران به صورت سیستماتیک حذف ‌شد

وی گفت: با این تصمیم غیر کارشناسی صبح روز شنبه سهمیه مرغداران به صورت سیستماتیک حذف ‌شد و مرغداران کنون به دنبال تمدید سهمیه هستیم.

برای تمدید مجدد سهمیه نهاده باید از هفت‌خان رستم گذشت

وی با اشاره به مشکلات بی‌شمار پیش‌روی تولیدکنندگان افزود: قطع سهمیه نهاده به‌سرعت انجام گرفت، اما برای تمدید مجدد آن باید از هفت‌خان رستم گذشت که این شرایط، ادامه راه را با دشواری بسیاری همراه کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای