خبر فوری
شناسه خبر: 40390

شركت طلای طبیعت کوهرنگ

بهترین عرضه‌کنندگان مکمل گیاهان دارویی در صنعت دام و طیور شركت طلای طبیعت کوهرنگ با 20سال سابقه کار در زمینه گیاهان دارویی، یکی از بهترین عرضه‌کنندگان مکمل

شركت طلای طبیعت کوهرنگ

بهترین عرضه‌کنندگان مکمل گیاهان دارویی در صنعت دام و طیور

شركت طلای طبیعت کوهرنگ با 20سال سابقه کار در زمینه گیاهان دارویی، یکی از بهترین عرضه‌کنندگان مکمل گیاهان دارویی در صنعت دام و طیور در استان خراسان رضوی و در شهر مشهد است.
اخبار سبز کشاورزی ؛ امیر هوشنگ سمنانی ؛ این شرکت از سال 1400 با مدیرعاملی جناب مهندس جلال نائینی و اعضای هیئت مدیره دکتر مرتضی تقی‌زاده و جناب مهندس هادی همتی و همچنین با بهره‌گیری از تجارب کارشناسان متخصص، اقدام به تولید افزودنی‌های ارگانیک خوراک دام، طیور و آبزیان کرده است و با ارائه محصولات ارگانیک و باکیفیت عالی یکی از موفق‌ترین عرضه‌کنندگان مکمل گیاهان معطر در بازار داخلی و بسیاری از کشورهای آسیایی است.
همچنین شركت طلای طبیعت کوهرنگ به تازگی در لیست اعضای فعال پارک علم و فناوری خراسان رضوی قرار گرفته و به‌عنوان شرکتی خلاق و نوآور در کشور مطرح شده است.

استراتژی‌های این شرکت بر سه پایه ارگانیک، نوآوری، سودآوری و تطبیق محصولات با نیازهای مشتریان استوار است.

طلای طبیعت

طلای طبیعت
افزودنی‌های ارگانیک شرکت طلای طبیعت بر پایه گیاهان دارویی است و براساس نظرات و تحقیقات متخصصین علمی در حوزه دام و طیور تولید شده است.
این افزودنی‌های دام و طیور بر پایه پودر غنی شده با عصاره خشک گیاهان دارویی بوده و به‌صورت پودر شده جهت مخلوط شدن در خوراک حیوانات طراحی شده است.
ازجمله اهداف اصلی شرکت طلای طبیعت، تولید محصولات تکمیلی بر پایه گیاهان دارویی در راستای ارتقای سلامت و افزایش عملکرد دام، طیور و آبزیان و وارد شدن در صنعت آبزی‌پروری تحت نظارت متخصصین علمی در حوزه دام و طیور، دامپزشکی، گیاه‌پزشکی و متخصصین بازرگانی با توجه به نیاز بازار است.
همچنین شرکت طلای طبیعت مشتاق و علاقه‌مند به تولید در حجم انبوه و وارد شدن و رقابت در بازارهای خارج کشور ازجمله بازارهای آسیا و اروپا است.

شركت طلای طبیعت کوهرنگ

شركت طلای طبیعت کوهرنگ
از جمله افتخارات ثبت شده شرکت طلای طبیعت از زمان شروع فعالیت تاکنون به شرح زیر است:
  1. تاسیس شرکت در سال 1400 در خراسان رضوی، مشهد.
  2. پیوستن به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پارک علم و فناوری خراسان در اوایل سال 1401.
  3. همچنین انتخاب به‌عنوان شرکت نوآور و خلاق کشوری در سال 1401.

محصولات شرکت طلای طبیعت کوهرنگ

محصول گیاهی و ارگانیک این شرکت سرشار از ترکیبات آنتی‌اکسیدان و ضدباکتریایی از قبیل تایمول (Thymol)، کارواکرول (Carvacrol)، سینئول (Cineole)، آلفا-پینن (Pinene-α)، منتول (Menthol) و منتون است.
این ترکیبات از طریق بهبود فعالیت لنفوسیت‌ها، ماکروفاژها و سلول کشنده طبیعی، سیستم ایمنی را تنظیم و تقویت می‌کند و تیتر آنتی‌بادی بعد از واکسیناسیون را در طیور افزایش می‌دهند.
ترکیبات موثر موجود در گیاهان دارویی از طریق مهار رادیکال‌های آزاد و بهبود فعالیت آنزیم‌های آنتی‌اکسیدانی عملکرد طیور را در برابر استرس گرمایی و بیماری‌های عفونی و تنفسی بهبود می‌بخشند.
همچنین با تحریک ترشح آنزیم‌های گوارشی و افزایش طول پرزهای روده سبب افزایش هضم و جذب مواد مغذی می‌شود.

استقبال گرم بازدیدکنندگان از غرفه طلای طبیعت نمایشگاه بین المللی دام وطیور مشهد

استقبال گرم بازدیدکنندگان از غرفه طلای طبیعت نمایشگاه بین المللی دام وطیور مشهد
از جمله مزایای برتر این محصولات در مزارع دام و طیور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
-افزایش عملکرد تولید شیر و تداوم شیردهی.
-بهبود خوش‌خوراکی، افزایش اشتها و افزایش وزن روزانه.
-بهبود تولید و افزایش کیفیت گوشت، پوست، پر و تخم‌ها.
-پیشگیری و کاهش بروز بیماری‌های تنفسی و عفونی.
-افزایش مقاومت در برابر تنش‌های محیطی و گرمایی.
-تقویت سیستم ایمنی، بهبود سلامت و کاهش تلفات.
-بهبود تیتر آنتی‌بادی و افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها.
شركت طلای طبیعت کوهرنگ شركت طلای طبیعت کوهرنگ

اهمیت گیا ه ان دارویی در صنعت دام و طیور

گیاهان دارویی در مناطق مختلفی از جهان می‌رویند و در خاورمیانه و اروپا دارای محبوبیت زیادی هستند. همانگونه که می‌دانیم، امروزه سرعت رشد جوامع بشری، نیاز به منابع پروتئینی به‌خصوص گوشت طیور را بیش از پیش افزایش داده است.
از آنجایی که پرهزینه‌ترین بخش در پرورش جوجه‌های گوشتی، هزینه‌های مربوط به خوراک است، پیدا کردن راه موثری که بتواند راندمان خوراک را بهبود دهد مورد توجه است.
از سال 1950 میلادی استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها به‌عنوان محرک رشد و بهبود دهنده رادمان تولید در جیره طیور رواج یافت و اما به‌دلیل ایجاد مقاومت آنتی‌بیوتیکی در انسان، استفاده از آن در اروپا و آمریکا منع شد.
در حال حاضر، استفاده از گیاهان دارویی به‌عنوان منابع طبیعی با ارزش و به‌‌عنوان جایگزین آنتی‌بیوتیک‌ها در جیره طیور مورد توجه قرار گرفته است.
گیاهان دارویی سرشار از ترکیبات آنتی‌اکسیدان و ضدباکتریایی از قبیل کارواکرول (Carvacrol)، تایمول (Thymol)، آلفا-پینن (Pinene-α)، سینئول (Cineole)، منتون و منتول (Menthol) هستند.

غرفه شركت دانش بنیان طلای طبیعت کوهرنگ

غرفه شركت دانش بنیان طلای طبیعت کوهرنگ
این ترکیبات از طریق بهبود فعالیت لنفوسیت‌ها، ماکروفاژها و سلول کشنده طبیعی، سیستم ایمنی و سلامت را در دام و طیور تنظیم و تقویت می‌کنند؛ به‌عنوان مثال در مطالعه‌ای که به‌منظور بررسی اثرات گیاه نعناع فلفلی بر جمعیت میکروبی روده و عملکرد رشد در طیور گوشتی در دانشگاه تهران در سال 2013 انجام شد، نتایج نشان داد که استفاده از نعناع فلفلی همانند تیمار حاوی آنتی‌بیوتیک، سبب کاهش قابل توجه باکتری‌های مضر روده نسبت به تیمار کنترل شد.
همچنین تغذیه نعناع فلفلی به جای آنتی‌بیوتیک، عملکرد رشد و وزن نهایی جوجه‌ها را نسبت به جیره کنترل بهبود بخشید (نمودار 1).
بنابراین استفاده از نعناع فلفلی می‌تواند عملکرد روده را بهبود و سلامت روده طیور را مانند آنتی‌بیوتیک‌ها تقویت کند.
شركت طلای طبیعت کوهرنگ شركت طلای طبیعت کوهرنگ
همچنین در پژوهشی دیگری که به منظور بررسی اثرات مفید استفاده از گیاه بارهنگ بر عملکرد رشد و سلامتی گوسفندپرواری انجام شده است.
نتایج حاصل از این مطالعه نشان می‌دهد که افزودن گیاه بارهنگ به جیره گوسفندپرواری سبب بهبود مصرف خوراک، افزایش عملکرد رشد و بهبود ضریب تبدیل خوراک می‌شود (نمودار.2).
در کل ارزیابی مطالعات متعدد نشان می‌دهد که استفاده از گیاهان دارویی در جیره دام دارای اثرات بسیار مفیدی بر عملکردهای دام مانند بهبود مصرف خوراک، قابلیت هضم مواد مغذی، تقویت سلامت و افزایش راندمان رشد در مزارع پرورش دام دارد.
شركت طلای طبیعت کوهرنگ شركت طلای طبیعت کوهرنگ

نتیجه‌گیری

ارزیابی کلی این مطالعات مختلف نشان می‌دهد که گیاهان دارویی به دلیل داشتن اسانس و ترکیبات موثر مانند تایمول (Thymol)، کارواکرول (Carvacrol)، سینئول (Cineole)، آلفا-پینن (Pinene-α)، منتول (Menthol) و منتون دارای اثرات بسیار موثری و مفیدی بر بهبود عملکرد دستگاه گوارش، افزایش شیرابه گوارشی و بهبود هضم و جذب غذا و مواد مغذی دارند.
همچنین این گیاهان سیستم ایمنی و سلامت را تقویت می‌کنند و مقاومت دام و طیور در برابر بیماری‌ها و استرس‌های محیطی از قبیل تنش گرمایی افزایش می‌دهند.
بنابراین می‌توانند با صرف حداقل هزینه و گنجاندن گیاهان دارویی در جیره دام و طیور باعث افزایش سودآوری اقتصادی در مزارع پرورش دام و طیور شد.

شركت طلای طبیعت کوهرنگ

شركت طلای طبیعت کوهرنگ
شماره تماس (واتس آپ، تلگرام):

09153884468
09152032358

نشانی سایت:
https://naturegold.ir/fa/
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای