آخرین خبرها:
شناسه خبر: 46489

تحقیق هیئت ازبکستان از تجربه ایتالیا در دامپروری

هیئتی از ازبکستان متشکل از نمایندگان کمیته توسعه دامپزشکی و دامپروری و سازمان های رسمی برای مطالعه بهترین شیوه های ایتالیا در دامپروری از رم بازدید کردند.

تحقیق هیئت ازبکستان از تجربه ایتالیا در دامپروری

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ در این بازدید جلساتی در وزارت زراعت و انجمن مالداری برگزار شد. آنها شامل ارائه هایی در مورد توسعه دامپروری در ایتالیا و ازبکستان بودند.

لازم به ذکر است که بخش دامداری جایگاه مهمی در کشاورزی ایتالیا دارد. سهم آن در تولید ناخالص کشاورزی 30 درصد است. به نوبه خود، انجمن دامپروری ایتالیا که از سال 1944 فعال است، امروز دارای 19 شعبه و 20 آزمایشگاه در سراسر کشور است.

این انجمن با 1500 دامپزشک، متخصص دام و سایر متخصصان به دامداری ها خدمات می دهد. این انجمن شناسایی حیوانات را در سراسر کشور، مشاهده روزانه و پایش تحلیلی دام در مزارع انجام می دهد.

به طور متوسط ​​سالانه 55 میلیون داده آزمایشگاهی مختلف پردازش می شود که بر این اساس توصیه های لازم برای بهبود شاخص های مرتبط با حیوانات به مزارع داده می شود. تمام تجزیه و تحلیل ها در یک پایگاه داده ذخیره می شوند که وضعیت فعلی صنعت را منعکس می کند و برای تعیین آینده استفاده می شود.

در جریان مذاکرات، طرف ایتالیایی اعلام کرد که آماده توسعه همکاری در زمینه معرفی روش‌های نوین در دامپروری و حمایت از اصلاحات برای افزایش حجم تولید در کشورمان است.

هیأت ازبکستان همچنین مذاکرات پرباری با نمایندگان اداره دام و دامپزشکی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) داشت.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای