خبر فوری
شناسه خبر: 46830

همه چیز درباره گوشت گاوی که از علف تغذیه کرده است

گوشت گاو تغذیه شده با علف به گاوی اطلاق می شود که در طول زندگی خود با خوردن علف، شیر و سایر سبزیجات بزرگ شده است. آیا گوشت آن ها واقعا بهتر است؟

همه چیز درباره گوشت گاوی که از علف تغذیه کرده است

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ گفته شده است که گوشت گاو تغذیه شده با علف می تواند برای شما بهتر باشد: چربی کمتر و مواد مغذی بیشتری مانند اسیدهای چرب امگا 3 نسبت به گوشت گاو تغذیه شده با غلات دارد. در اینجا چیزی است که شما باید در مورد برچسب تغذیه با علف بدانید تا بهترین محصولات دامی را انتخاب کنید.

فواید گوشت گاو تغذیه شده با علف

گوشت گاو تغذیه شده با علف معمولاً چربی کمتری از همتای معمولی خود دارند. گوشت کم چرب برای قلب شما بهتر است

علاوه بر این، گوشت گاو که با علف تغذیه می شود دارای مواد مغذی بیشتری است. این مواد مغذی شامل ویتامین ها و چربی مفیدی به نام اسید لینولئیک مزدوج (CLA) است که با بهبود ایمنی و مزایای ضد التهابی مرتبط است. آنتی اکسیدان ها ممکن است خطر ابتلا به بیماری ها، از بیماری قلبی گرفته تا برخی سرطان ها را کاهش دهند

به علاوه، گوشت گاو تغذیه شده با علف، اسیدهای چرب امگا 3 بیشتری نسبت به گوشت گاو استاندارد دارد. اسیدهای چرب امگا 3 برای سلامت قلب مفید هستند و ممکن است عملکرد شناختی را نیز تقویت کنند. البته به خاطر داشته باشید که میزان امگا 3 موجود در گوشت گاو که با علف تغذیه می شود هنوز بسیار کمتر از کل امگا 3 موجود در ماهی های چرب مانند سالمون است.

معایب گوشت گاو تغذیه شده با علف

گوشت گاو تغذیه شده با علف طعم و بافت منحصر به فردی دارد که بسته به ترجیحات شما ممکن است جنبه مثبت یا منفی داشته باشد. همچنین ممکن است نیاز به پخت متفاوتی داشته باشد.

خطرات گوشت گاو تغذیه شده با علف مشابه با گوشت گاو تغذیه شده با غلات است. چه گوشت شما با علف یا غلات تغذیه شود، باید آن را به درستی آماده کنید تا از بیماری های ناشی از غذا جلوگیری کنید.

خوردن بیش از حد گوشت با برخی سرطان ها مرتبط است. اگرچه کمتر از گوشت گاو تغذیه شده با غلات، گوشت گاو تغذیه شده با علف مقداری چربی اشباع شده دارد. چربی اشباع بیش از حد می تواند خطر بیماری قلبی و سکته را افزایش دهد.

تغذیه گوشت گاو تغذیه شده با علف

تغذیه برای حدود 3.5 اونس (اونس) یا 100 گرم (گرم) گوشت گاو چرخ شده با علف شامل موارد زیر است:

- کالری: 198 کالری

- چربی: 12.7 گرم

- کلسترول: 62 میلی گرم (میلی گرم)

- سدیم: 68 میلی گرم

- کربوهیدرات: 0 گرم

- فیبر: 0 گرم

- پروتئین: 19.4 گرم

گوشت گاو تغذیه شده با علف در مقابل گوشت گاو دیگر

همه انواع گوشت گاو پروتئین کامل هستند. این بدان معناست که آنها همه بلوک های ساختمانی ضروری برای پروتئین هایی به نام اسیدهای آمینه را دارند. گوشت گاو، به طور کلی، منبع خوبی از آهن و روی نیز می باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای