خبر فوری
شناسه خبر: 27226

برگزاری بزرگ‌ترین رویداد صنعت خوراک دام، فیداکسپو1401

Iran FeedExpo 2023 از تاریخ بیستم تا بیست و دوم دی‌ماه در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران برگزار می‌شود.

برگزاری بزرگ‌ترین رویداد صنعت خوراک دام، فیداکسپو1401

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ ستاد برگزاری نمایشگاه ایران فیداکسپو تاریخ برگزاری هفتمین دوره این رویداد را ۲۰-۲۲ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.

بنابر این گزارش، طی سنوات گذشته فیداکسپو با حضور شرکت‌های بزرگ و معتبر در زمینه‌های مختلف خوراک، اعم از واردکنندگان نهاده، ریزمغذی‌ها، ویتامین‌ها، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات، شرکت‌های توزیع‌کننده، کارخانجات معتبر تولیدکننده خوراک دام، طیور و آبزیان و همچنین تشکل‌های بزرگ بخش دام و طیور و سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی برگزار شده است.

این رویداد‌ در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران برگزار خواهد شد و در این دوره نیز 12 همایش علمی و کاربردی برای فعالان در صنعت برگزار می‌گردد که شرکت در این همایش‌ها برای تمامی بازدیدکنندگان رایگان خواهد بود.

فید اکسپو با شعار «خوراک سالم- دام سالم - انسان سالم» برگزار می‌گردید که هدف امسال این رویداد «بهبود بهره‌وری در تولید خوراک دام، طیور و آبزیان» است و با هدف «برندسازی و رتبه‌بندی کارخانجات تولیدکننده خوراک» برگزار خواهد شد .

ستاد برگزاری فیداکسپو ۲۰۲۳ از تمامی فعالان و دست‌اندرکاران بخش خوراک دام، طیور و آبزیان کشور جهت بازدید از این رویداد که همه روزه از ساعت 10 الی ۱۸ است، دعوت به عمل می‌آورد.

برگزاری بزرگ‌ترین رویداد صنعت خوراک دام و طیور فیداکسپو20 تا 22 دی‌ماه

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای