خبر فوری
شناسه خبر: 41984

تجهیز ماموران یگان حفاظت از اراضی به امکانات ارتباطی

رئیس سازمان امور اراضی کشور در دیدار با فرمانده کل انتظامی کشور از حمایت و همراهی این نیرو برای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی تقدیر کرد.

تجهیز ماموران یگان حفاظت از اراضی به امکانات ارتباطی

همراهی نیروی انتظامی در صیانت از اراضی کشاورزی

تقدیر رئیس سازمان امور اراضی کشو ر از فرمانده کل انتظامی کشور به دلیل حمایت و همراهی این نیرو برای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور اراضی کشور؛ رضا افلاطونی در این دیدار که در محل فراجا برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: با توجه به گستره وسیع و پراکندگی اراضی کشاورزی در کشور همراهی و همکاری نیروهای انتظامی برای شناسایی و مقابله با سودجویان، متصرفان و زمین‌خواران بسیار تعیین‌کننده است.
بیشتر بخوانید: افلاطونی: باید با تمام توان از اراضی کشاورزی محافظت کنیم
وی افزود: تاکنون ۲۸ استان کشور به سیستم رصد و پایش هوشمند اراضی کشاورزی مجهز شده‌اند و چند استان باقی‌مانده هم تا چند ماه دیگر از این امکان بهره‌مند می‌شوند.

مجهز شدن ماموران یگان حفاظت از اراضی به امکانات ارتباطی

رئیس سازمان امور اراضی کشور با اشاره به اینکه برای اولین‌بار یگان حفاظت از اراضی کشاورزی را به امکانات مورد نیاز برای انتقال مکالمه و انتقال داده‌های تغییر کاربری مجهز کرده‌ایم، گفت: با مجهز شدن ماموران یگان حفاظت به امکانات ارتباطی و بی‌سیم، گزارش تخلفات در حوزه امور اراضی سریع پیگیری و با آن برخورد می‌شود.
وی افزود: پیگیری برای استقلال مدیریت‌های امور اراضی در استان‌ها نیز در دستور کار است که با محقق شدن آن بسیاری از فعالیت‌ها با انسجام و سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

تجهیز ماموران یگان حفاظت از اراضی به امکانات ارتباطی

تجهیز ماموران یگان حفاظت از اراضی به امکانات ارتباطی

نیروی انتظامی آماده همکاری برای رصد و پایش هوشمند اراضی کشاورزی

فرمانده کل انتظامی کشور نیز در این دیدار گفت: همکاران این نیرو آمادگی کامل را برای رصد و پایش هوشمند و حفظ وصیانت از اراضی کشاورزی دارند.
سردار احمدرضا رادان هم در این دیدار با رئیس سازمان امور اراضی کشور ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: قوانین و سیاست ها در حوزه زمین و واگذاری آن باید برحسب شرایط روز تغییر کند.
فرمانده کل انتظامی کشور افزود: این نیرو امکانات پیشرفته‌ای در حوزه رصد و پایش هوشمند دارد که می‌تواند آن را در مسیر پیشگیری و حفظ اراضی کشاورزی مورد استفاده قرار دهد.
وی افزود: برای ارائه آموزش‌های لازم به همکاران یگان حفاظت اراضی کشاورزی آمادگی داریم. رادان با حساس خواندن وظایف سازمان امور اراضی کشور گفت: خوشبختانه این سازمان دارای نیروهای جهادی، صادق و علاقه‌مند برای حفظ و حراست از سرمایه ملی زمین است.
گفتنی است؛ در پایان این دیدار تندیس سازمان امور اراضی کشور به سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور، اعطاء شد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای