آخرین خبرها:
شناسه خبر: 44801

گام‌های بلند شرکت نمایشگاهی خزر اورآسیا

حضور موفقیت‌آمیز شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه کشاورزی تاشکند

نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی ازبکستان از روز گذشته ۲۲ اسفند در شهر تاشکند ازبکستان باحضور 4 شرکت ایرانی آغاز به کار کرد.

حضور موفقیت‌آمیز شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه کشاورزی تاشکند

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ در مراسم افتتاح این نمایشگاه رایزن سازمان توسعه و تجارت ایران و رایزن سفارت ایران در ازبکستان حضور داشتند و به بازدید از نمایشگاه پرداختند.

در این نمایشگاه 15 شرکت از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی حضور دارند و 4 شرکت کشت و صنعت ایرانی نیز در مساحتی حدود 30 مترمربع محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

مهندس سیاوش شهبازی، مدیر اجرایی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خزراورآسیا در این زمینه به اخبار سبز کشاورزی گفت: چهار شرکت ایرانی حاضر در این نمایشگاه عبارتند از: شرکت «پالمیران» به مدیریت آقای رمضانی در زمینه گیاهان فضای باز؛ شرکت «کشت و صنعت دشت مغان» با ارائه انواع تولیدات مثل شیرخشک، بذر، ملاس چغندرقند، فندق، بادام و شکر در فضایی به مساحت 9 متر؛ شرکت «سپاهان دانه پارسیان» تولید کننده انواع خوراک دام و طیور؛ شرکت «بازارگان کالا» که انواع کود و سم را ارائه می‌کند.

وی افزود: هر چهار شرکت ایرانی حاضر در این نمایشگاه با قدرت کامل و با ارائه کالا و محصولات خود شرکت کرده‌اند.

مهندس شهبازی بیان کرد: شرکت خزر اورآسیا نیز برای دومین‌بار در این نمایشگاه پاویون دارد. خزر اورآسیا تمامی خدمات مرتبط به حضور در نمایشگاه ازبکستان از جمله گرفتن وزیرا، اقامت، ترانسفر، گرفتن بلیت هواپیما و همچنین گرفتن غرفه، مترجم و تامین تجهیزات نمایشگاهی را برعهده داشته و دارد.

گفتنی است، در این نمایشگاه برنامه‌ریزی‌هایی برای جلسات و ملاقات‌های b2b مختلف در محل وزارت کشاورزی این کشور انجام می‌شود.

این نمایشگاه از 22 تا ۲۴ اسفندماه سال جاری در شهر تاشکند برگزار می‌شود.

نمایشگاه تاشکند

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای