خبر فوری
شناسه خبر: 47520

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به اخبار سبز کشاورزی:

در تولید تجهیزات گلخانه‌ای به خودکفایی توأم با استاندارد رسیده‌ایم

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، با اشاره به نمایش آخرین دستاوردها در زمینه گلخانه‌سازی در آیفارم امسال گفت: در تولید سازه‌ها و تجهیزات گلخانه‌ به خودکفایی رسیده‌ایم.

در تولید تجهیزات گلخانه‌ای به خودکفایی توأم با استاندارد رسیده‌ایم

اخبار سبز کشاورزی؛ معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، با اشاره به نمایش آخرین دستاوردها در زمینه گلخانه‌سازی در آیفارم امسال گفت: در تولید سازه‌ها و تجهیزات گلخانه‌ها به خودکفایی توام با استاندارد رسیده‌ایم.

محمدمهدی برومندی که در حاشیه‌ نشستی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با خبرنگار اخبار سبز کشاورزی مصاحبه می‌کرد، از تلاش دست‌اندرکاران نمایشگاه آیفارم تهران برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: آیفارم نمایشگاهی است که تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گرفته است.

معرفی سازه‌های گلخانه‌ای، امکانات و تأسیسات جانبی در آیفارم

وی افزود: این نمایشگاه به‌طور تخصصی به معرفی سازه‌های گلخانه‌ای، امکانات و تأسیسات جانبی در واحدهای گلخانه‌ای می‌پردازد.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به دستاوردهای داخلی در زمینه‌های باغبانی، گلخانه‌سازی و گلخانه‌داری تاکید کرد: در گذشته، تمامی تجهیزات گلخانه‌ای وارداتی بود، اما اکنون ما به اتکای تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی به خودکفایی مطلوبی دست یافته‌ایم.

اهمیت تولید داخل و کاهش وابستگی به واردات

برومندی درباره نمایشگاه آیفارم و کارکردی که این رویداد در زمینه توسعه و شناساندن توانمندی‌های کشاورزی کشورمان دارد، تصریح کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده پیشرفت‌های چشمگیر در صنعت باغبانی و گلخانه‌ای کشور است و تأکید بر اهمیت تولید داخلی و کاهش وابستگی به واردات دارد.


بیشتر بخوانید: 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای