خبر فوری
شناسه خبر: 47648

به کارگیری رفتار جهادی در وزارت جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: از رفتار جهادی در وزارت جهاد کشاورزی و کل کشور بهره می‌گیریم.

به کارگیری رفتار جهادی در وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ غلامرضا نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی در سی و ششمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد گفت: جهاد سازندگی با فرمان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام راحل شکل گرفت و با شعار همه با هم سازندگی بزرگی را در کشور ایجاد کردند تا خرابی‌های دوران ستم‌شاهی را بازسازی کنند.

به گفته او، در این دوران استکبار جهانی جنگ سختی را به ما تحمیل کرد که جهادگران ما پیروز میدان حق بر باطل شدند.

نوری قزلجه با بیان اینکه طی ۸ سال دفاع مقدس ۵۴۰ هزار نفر به جبهه‌های جنگ اعزام شدند، افزود: ۳۴۰۰ نفر شهید شدند و ۲۴ هزار نفر از این تعداد به درجه جانبازی رسیدند و ۱۲۰۰ نفر نیز به عنوان آزاده این رنج را سال‌ها تحمل کردند.

وزیر جهاد ادامه داد: راه‌اندازی پادگان حمیدیه، احداث خندق دفاعی، پل بعثت، پل شناور خیبر در جزیره مجنون، بزرگراه سیدالشهدا، پل قادر در مناطق صعب العبور شمال غرب، ۱۲ هزار کیلومتر راه‌سازی، ۷ هزار کیلومتر خاکریز، ۲۹ هزار مورد سنگر، ۵ هزار مورد پل، احداث ۶۴۳ مورد سکو، ۳۰ مورد سدسازی، عمق‌یابی دریایی، ساخت دستگاه‌های نظامی و... و. از جمله خدمات جهادگران در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بود.

 او گفت: تلاش می‌کنیم رفتار جهادی را اول در جهاد کشاورزی و سپس در تمام کشور به کار گیریم،در این دولت وفاق بنا داریم این فرهنگ را در سیستم وزارت جهاد کشاورزی جاری کنیم. لذا از تمام نمایندگان مجلس بابت کمک به شکل‌گیری دولت وفاق و اعتماد مجلس و مردم و حمایت مقام معظم رهبری تشکر کرده و تلاش می‌کنیم پاسخگوی این حمایت‌ها باشیم./ باشگاه خبرنگاران جوان

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای