خبر فوری
شناسه خبر: 47850

علاقه فزاینده ای به مصرف فیسالیس و پشن فروت وجود دارد

بازار میوه های خاص هنوز جایگاه ویژه ای دارد، به ویژه در اروپا؛ جایی که قیمت بالای آنها مصرف را به بخش های خاص و عمدتا در آلمان محدود می کند.

علاقه فزاینده ای به مصرف فیسالیس و پشن فروت وجود دارد

اخبار سبز کشاورزی؛ به گفته ماریا پائولینا پرز، مدیر تجاری Caribbean Exotics، "پس از همه گیری، علاقه به مصرف میوه های تازه و سالم افزایش یافته است که نشان دهنده فرصتی برای رشد آتی بازار پشن فروت و فیسالیس است".

فیسالسعلاقه فزاینده ای به مصرف فیسالیس و پشن فروت وجود دارد2

پشن فروتعلاقه فزاینده ای به مصرف فیسالیس و پشن فروت وجود دارد3

Caribbean Exotics بیش از 38 سال تجربه در این تجارت دارد و تولید پایدار و رو به رشد میوه های عجیب و غریب از جمله فیسالیس، پشت فروت، گرانادیلا، تاماریلو و پیتاهایای زرد را مدیریت می کند.

این شرکت هر هفته 20 تا 25 تن پشن فروت و 35 تا 40 تن فیسالیس صادر می کند، با پیش بینی رشد برای ماه های نوامبر و دسامبر، زمانی که انتظار دارد عرضه حداقل 10 درصد افزایش یابد.

ماریا پائولینا تاکید کرد: "اروپا یکی از بازارهای اصلی برای هر دو میوه باقی مانده است؛ با این حال، فیسالیس رشد قابل توجهی را در بازار ایالات متحده تجربه می کند، که هنوز محدودیت های نظارتی برای ورود علاقه دارد."

تقاضا برای این میوه های عجیب و غریب به ویژه در اروپا در طول ماه های زمستان که تولید میوه های محلی کاهش می یابد و مصرف کنندگان به دنبال محصولات تازه وارداتی می گردند، بسیار زیاد است.

تغییر اقلیم یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که کارائیب اگزوتیکس باید با آن روبرو شود. تغییر فصل‌ها بر چرخه‌های تولید تأثیر می‌گذارد و برنامه‌ریزی برداشت را دشوار می‌کند. علاوه بر این، شرایط آب و هوایی شدید، مانند یخبندان و دوره‌های خشکسالی طولانی، بر سال گذشته تأثیر گذاشت.

تولید و قیمت، کاهش قابل توجهی تولید فیسالیس را به چالش می کشد، کنترل کیفی سختگیرانه در بنادر، جایی که کانتینرها برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر، که خطراتی را بر صادرات می افزاید، بازرسی می شود.

Caribbean Exotics بسته‌بندی‌های پشن فروت را در کیسه‌های اتمسفر کنترل‌شده بسته‌بندی می‌کند و استفاده از پلاستیک را در صادرات خود کاهش می‌دهد.

همچنین دارای گواهی‌نامه‌های Global Gap و Fairtrade است. ماریا پائولینا اظهار داشت: این امر به کشاورزان اجازه می دهد تا در بهبود محصولات، آموزش و شرایط زندگی خود سرمایه گذاری کنند.

وی گفت: "در رابطه با شیوه های پایدار، این شرکت سیستم آبیاری قطره ای را اجرا کرده است که مصرف آب را از 15 لیتر به تنها 3 لیتر در روز کاهش داده است که نشان دهنده تلاش آن برای به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی عملیات خود است."

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای