خبر فوری
شناسه خبر: 46828

ترزا کریستینا کورئا؛ دبیر دوم فدراسیون کشاورزی ایالت فاماسول

نگاهی به بیوگرافی زن توانمند ترزا کریستینا کورئا دا کوستا دیاس که به عنوان دبیر دوم فدراسیون ایالتی کشاورزی و دامداری یکی از ایالت های برزیل منصوب شد.

ترزا کریستینا کورئا؛  دبیر دوم فدراسیون کشاورزی ایالت فاماسول

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ ترزا کریستینا کورئا دا کوستا دیاس با سابقه ای گسترده در بخش تجارت کشاورزی به عنوان دبیر دوم فدراسیون ایالتی کشاورزی و دامداری ماتو گروسو دو سول (فاماسول) در برزیل منصوب شد.

کارنامه کریستینا کورئا

در سال 2006، این زن توانمند به عنوان سرپرست سرویس ملی آموزش روستایی (Senar) منصوب شد و در پایان همان سال، به عنوان وزیر توسعه کشاورزی، تولید، صنعت، تجارت و گردشگری ماتو گروسو دو سول سوگند یاد کرد.

در سال 2014 ترزا کریستینا با حمایت قوی بخش کشاورزی برای کنگره ملی انتخاب شد. به عنوان یک قانونگذار، او رئیس "Frente Parlamentar da Agricultura" (گروه کشاورزی)، بزرگترین گروه فراحزبی در دفاع از تجارت کشاورزی بود.

ترزا کریستینا همچنین در یازدهمین دوره جایزه کنگره در فوکوس عنوان "بهترین نماینده کنگره" را از آن خود کرد. او در میان 10 عضو برتر مجلس قرار داشت و به عنوان مدافع اصلی تجارت کشاورزی برزیل مورد تحسین قرار گرفت.

ترزا کریستینا در جریان انتخابات عمومی سال 2018، زمانی که توسط ژایر مسیاس بولسونارو به عنوان وزیر جدید کشاورزی، دام و تامین منصوب شد، دومین دوره 4 ساله را در مجلس نمایندگان برزیل به دست آورد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای