خبر فوری
شناسه خبر: 46912

کتاب فناوری عمیق برای شیلات و آبزی پروری پایدار

این کتاب از نمونه های دنیای واقعی از صنعت آبزی پروری استفاده می کند تا نشان دهد که چگونه فناوری عمیق به کشاورزان و جوامع آسیب پذیر کمک می کند.

کتاب فناوری عمیق برای شیلات و آبزی پروری پایدار

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ کارهای انجام شده توسط Poseidon-AI (یک شرکت فناوری عمیق درگیر در بخش آبزی پروری) در کشورهای مختلف به عنوان مطالعات موردی برای نشان دادن تأثیرات مثبت مشارکت فناوری عمیق در بخش آبزی پروری ارائه شده است.

صنایع اولیه مانند شیلات و آبزی پروری به شدت به نیروی کار متکی هستند. علاوه بر این، شیوه‌های دستی این روش‌های کشاورزی باعث افزایش ضایعات مواد و کاهش عملکرد می‌شود و در نتیجه هزینه‌های بالاتر و درآمد کمتری را به همراه دارد.

Poikilotherms اکثریت آبزیان را تشکیل می دهد و تغییرات محیطی تأثیر قابل توجهی بر آنها دارد. این بدان معناست که به دلیل تغییرات آب و هوایی، پرورش این حیوانات نمی تواند به همان روشی که برای قرن ها بوده ادامه یابد.

هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، پردازش تصویر، سنجش و اتوماسیون رویکردهایی هستند که می‌توانند به این مزارع در مقابله با تغییرات سریع محیطی کمک کنند و در عین حال به کشاورزان در رشد پایدار کسب‌وکارشان کمک کنند.

این کتاب مورد توجه دانشمندان، کارآفرینان، سرمایه گذاران، کارمندان مدنی و سیاست گذاران تغییرات آب و هوایی است.

علاوه بر این، این کتاب یک ماده عالی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی شیلات، آبزی پروری، اکولوژی، علوم خاک، مدیریت آب و علوم محیطی است. همه سیاست گذاران ملی و بین المللی که در اجرای UNSDGs و پایداری کار می کنند، خواندن این کتاب را مفید خواهند یافت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای