آخرین خبرها:
شناسه خبر: 45535

بیسکویت گرجی 63 ساله شد+ عکس

بیسکویت گرجی در تولد 63 سالگی خود جشنی را با همراهی مدیران و کارکنان شرکت گرجی برگزار کرد.

بیسکویت گرجی 63 ساله شد+ عکس

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ شرکت بیسکویت گرجی  هر ساله به مناسبت سالروز تولد گرجی مراسمی را برای تشکر از همراهی و همیاری مشتریان، طرفداران و قدردانی از کارکنان برگزار می‌کند، امسال نیز این شرکت به مناسبت سالروز تولد 63 سالگی خود و گرامیداشت روز کارگر مراسم بزرگداشتی را با همراهی مدیران و کارکنان خود برگزار کرد.

شرکت بیسکویت گرجی در سال ۱۳۴۰ تأسیس شد و کار تولید انواع بیسکویت، کراکر، شیرینی، ویفر، کرم کاکائو و محصولات پوششی کاکائویی را آغاز کرد.

علی گرجی

این شرکت در ابتدا یک شرکت خانوادگی بوده و بنیانگذار آن مرحوم «علی گرجی» بود.

گرجی 3

این شرکت قبل از پیروزی انقلاب عضو بورس اوراق بهادار بود. مرحوم گرجی کارخانه را در شهر رباط کریم راه‌اندازی نمود. رباط کریم آن زمان برخلاف امروز که شهری بزرگ و صنعتی است، منطقه‌ای توسعه نیافته بود که مردمش از راه کشاورزی امرار معاش می‌کردند.

گرجی علاوه‌بر این که خود در این محیط رشد کرده و توسعه پیدا کرده‌است خدمات متقابلی نیز به رشد و توسعه منطقه رباط کریم ارائه داده است.

طی سال‌های پس از انقلاب افراد زیادی در شرکت بیسکویت گرجی پرورش یافته‌اند که پس از مدتی به دنبال تولید و تاسیس واحدهای صنعتی کوچک رفتند. به عبارتی پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه گرجی به سمت تولید رفتند.

گرجی-8

شاید خاطره انگیز ترین محصول این شرکت، همان بیسکویت باغ وحش گرجی‌ست که سال‌ها برای تمام کودکان و نوجوانان و حتی بزرگ‌ترها خاطره انگیز بوده و هست.

 درآوردن حیوانات بیسکویتی از آن بسته بندی زردرنگ بیش از هر چیز یادآور نام گرجی و شوق دوران کودکی است.

طیف محصولات گرجی در شش دسته کلی قرار می‌گیرند که هر کدام مجموعه‌ای از محصولات متفاوت هستند. این شش مجموعه عبارتند از بیسکویت‌ها، ویفرها، کیک‌ها، کوکی‌ها و غلات صبحانه و شکلات‌ها.

گرجی 7

 

گرجی 6

گرجی 5

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای