آخرین خبرها:
شناسه خبر: 46156

در نمایشگاه اگروفود رونمایی شد

زیرو زمزم؛ نخستین نوشابه واقعا رژیمی

زمزم ایران جدیدترین محصول خود را که محصولی رژیمی است، در نمایشگاه آگروفود ایران 1403 رونمایی کرد.

زیرو زمزم؛ نخستین نوشابه واقعا رژیمی

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ در این مراسم که سعید عبداللهی‌نژاد، مدیرعامل شرکت زمزم و تنی چند از مدیران این شرکت حضور داشتند، محصول جدید این شرکت با نام «زیرو زمزم» معرفی شد.

این نوشیدنی، نخستین نوشابه واقعی رژیمی و بدون اسپارتام تولید شده در بازار ایران است که علاوه‌بر حذف قند طبیعی و رساندن درصد کالری به صفر، بدون استفاده از شیرین‌کننده مضر اسپارتام، به یک محصول سلامت محور تبدیل شده است.

زیرو-زمزم؛-نخستین-نوشابه-واقعا-رژیمی--3

البته با توجه به ذائقه مصرف‌ کنندگان، پیش از رونمایی این محصول، کارشناسان زمزم آزمون‌های میدانی مختلفی را انجام داده بودند که در بیشتر این آزمون‌ها، "زیرو زمزم" در‌مقایسه با محصول مشابه شرکت‌های رقیب در رتبه اول قرار گرفت.

در مراسم رونمایی این محصول که به زودی وارد بازار مصرف خواهد شد، برنامه‌ریزی بلندمدت زمزم برای تکمیل سبد محصولات و پاسخ گویی به نیاز بازار تشریح و در این باره تاکید شد که تولید محصول سلامت محور، هدف اصلی زیرو زمزم برای عرضه به بازاراست.

زیرو-زمزم؛-نخستین-نوشابه-واقعا-رژیمی--2

گفتنی است براساس تحقیقات علمی، سرطان‌زایی شیرین کننده آسپارتام اثبات شده و از این رو، زمزم در فرمولاسیون "زیرو زمزم" به هیچ عنوان از این شیرین‌کننده استفاده نکرده و از شیرین کننده‌های جایگزین مانند سوکرالوز و آسه سولفات پتاسیم که هیچ گونه عوارض جانبی برای مصرف کننده نداشته و پایه هیدروکربنی دارند، استفاده کرده است.

خاطر نشان می‌شود، این نوشابه با شعار "نخستین نوشابه رژیمی واقعی" رونمایی و با طعم‌های کولا و پرتقالی به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای