در دل بلاتکلیفی، تولید یعنی امید
آیین رونمایی از نسل جدید صابونهای طبیعی سیو در پاکسان برگزار شد
شرکت پاکسان با تکیه بر اراده ملی، همبستگی درونسازمانی و توان بومی، از دل بحران عبور کرده و گامی مؤثر در مسیر نوآوری برداشت.

در حالی که کشور در فضای مهآلود پسا جنگ و سایه تهدیدات ژئوپلیتیکی نفس میکشد، شرکت پاکسان با تکیه بر اراده ملی، همبستگی درونسازمانی و توان بومی، از دل بحران عبور کرده و گامی مؤثر در مسیر نوآوری برداشت.
اخبار سبز کشاورزی؛ روز سهشنبه ۲۴ تیرماه، آیین رونمایی از نسل جدید صابونهای طبیعی برند «سیو» در شرکت پاکسان با حضور مدیران ارشد، کارگران پرتلاش و مقامات هلدینگ توسعه صنایع بهشهر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، دکتر کاظمپور، رئیس هلدینگ توسعه صنایع بهشهر، ضمن قدردانی از تلاشهای شبانهروزی کارکنان، سخنانی اثرگذار ایراد کرد. وی اظهار داشت:
«پاکسان شرکتی ریشهدار در ذهن و زندگی مردم ایران است. تلاش برای نوآوری و تولید محصول جدید، نهتنها نشانهی رشد، بلکه ضامن بقای سازمانها در بازار رقابتی امروز است. شرکتهای مجموعه توسعه صنایع بهشهر باید در این مسیر با جدیت بیشتری گام بردارند.»
او با اشاره به مسئولیت سنگین تأمین کالاهای اساسی در روزهای پر التهاب اخیر گفت: «تولید و تأمین این کالاها در شرایط ناپایدار، حرکتی جهادی بود که به بهترین نحو توسط مجموعه پاکسان انجام شد تا مردم کشور احساس کمبود نکنند. این عملکرد، نشان از درک بالای مسئولیتپذیری در این شرکت دارد.»
وی سپس با نگاهی تأثیرگذار به شرایط اخیر اشاره کرد: «در جریان جنگ ۱۲ روزه اسرائیل علیه ایران، شرکت پاکسان نیز متحمل صدماتی شد. با این حال، کارکنان این شرکت ایستادگی کردند و با حضور مستمر در خطوط تولید، نشان دادند که مدافعان واقعی تولیدند. من بهخاضعانهترین شکل ممکن، به همه شما خداقوت میگویم که در کنار مدافعان وطن ایستادید و وفاداری خود را به ملت، ولایت فقیه و دولت جمهوری اسلامی ایران اثبات کردید.»
در ادامه مراسم، شهریار محمدیراد، مدیرعامل جوان و توانمند شرکت پاکسان که دارای دکتری مدیریت MBA از دانشگاه علامه طباطبایی است، با چهرهای خندان اما سخنانی عمیق بیان داشت:
«با همدلی و مشارکت، از دل بحران عبور کردیم و امروز، محصولاتی نو به ملت ایران تقدیم میکنیم. هرچه بهدست آمد، حاصل همت کارگران خط تولید بود. باید از آنها تشکر کرد.»
وی افزود: «چهار محصول جدید برند سیو، حاصل تلاش بیوقفه تیم تحقیق و توسعه، تولید، بازاریابی و بازرگانی است. این صابونها با فرمولاسیونی ملایم، ترکیباتی مغذی مانند پروتئین ابریشم، روغن بادام، شیر و عسل، و خواص آنتیاکسیدانی و نرمکننده، کیفیتی متفاوت را به مصرفکنندگان ایرانی ارائه میدهند.»
سید صدرالدین حسینی، رئیس هیئت مدیره شرکت نیز در سخنانی کوتاه اما پرمعنا گفت: «این اتفاق در حافظه تاریخی شرکت پاکسان ثبت خواهد شد. این دستاورد حاصل مدیریت هدفمند، برنامهریزی دقیق و روحیهای است که در سایه همدلی شکل گرفت.»
او ضمن قدردانی از دکتر کاظمپور و حمایتهای هلدینگ توسعه صنایع بهشهر تأکید کرد: مسیر نوآوری با قدرت ادامه خواهد یافت.
در روزگاری که صنایع درگیر تردید و سکوناند، پاکسان نشان داد که هنوز امید، از دل تولید میجوشد. و این امید، نهفقط در خط تولید، بلکه در باور کارکنانی شکل میگیرد که بیادعا، اما مصمم بر مدار توسعه حرکت میکنند.
این آیین رونمایی، فقط معرفی محصول نبود؛ بلکه تجلی «اقتصاد مقاومتی به سبک عمل» بود.