خبر فوری
شناسه خبر: 46581

قیمت اقلام ضروری برای ماه محرم را بدانید

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران قیمت اقلام ضروری برای ماه محرم اعلام کرد و از توزیع 8 هزار تن اقلام از هیئت های مذهبی برای تنظیم بازار خبر داد.

قیمت اقلام ضروری برای ماه محرم را بدانید

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ جبرئیل گفت: قیمت برنج کیلویی 35 هزار تومان، شکر 42 هزار و 500 تومان، گوشت قرمز منجمد (به طور متوسط) در 300000 تومان و گوشت مرغ منجمد با قیمت 65000 تومان و با قیمت 700 تومان عرضه می شود.

تخصیص سهمیه تنظیم بازار  برای برنج، گوشت قرمز و شکر

برادری در خصوص تخصیص سهمیه تنظیم بازار اقلام و قیمت کالاهای ضروری برای ماه محرم گفت: این کالاها شامل برنج، گوشت قرمز و شکر است.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران افزود: این اقلام با معرفی نامه از سوی سازمان امور مساجد در عزاداری سیدالشهدا(ع) به هیئت های مذهبی عرضه می شود.

برادری گفت: این اقلام شامل 750 تن گوشت قرمز، 2650 تن گوشت مرغ، 3205 تن برنج و 1400 تن شکر است.

وی با اشاره به نحوه توزیع این محصولات در بین هیئت های مذهبی، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده برای توزیع مناسب و بهینه این اقلام، تصمیم گرفته شده با معرفی نامه امور این محصولات توزیع شود. مسجد و همچنین اسلام. سازمان تبلیغات سطح شهر تهران و مدیران سطح شهرستان روستا مسئولیت را بر عهده می گیرند.

وی درباره قیمت محصولات اساسی تصریح کرد: هیئت های مذهبی می توانند برای دریافت گوشت قرمز منجمد با معرفی نامه به گوشت کاران تهران پارس و هشت شهریور مراجعه کنند و مدیران سازمان امور مساجد و تبلیغات برنج و شکر دریافت کنند.

قیمت اجناس

برادری در خصوص قیمت این اجناس گفت: برنج 35 هزار تومان، شکر 42 هزار و 500 تومان، گوشت قرمز منجمد (متوسط) 300 هزار تومان و گوشت مرغ منجمد 65 هزار و 700 تومان به فروش می رسد.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع این اقلام تا پایان ماه صفر ادامه دارد و امیدواریم با این توزیع مناسب بتوانیم در جهت رفع نیاز هیئت های مذهبی گام برداشته و مستقر شود. جلسات سیدالشهد (علیه السلام)

وی گرانی کالاهای اساسی را یادآور شد: رمز ماندگاری اسلام محرم و صفر است و همه ما وظیفه داریم تا در حد توان و توان خود به هیئت های مذهبی در رابطه با برگزاری مجالس سیدالشهدا(ع) کمک کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای