خبر فوری
شناسه خبر: 46890

نمایشگاه‌های کشاورزی جهان از نوآوری‌ها تا تجارت+ جزئیات

آشنایی و معرفی نمایشگاه‌های کشاورزی جهان در ماه های پیش رو

نمایشگاه‌های کشاورزی جهان از نوآوری‌ها تا تجارت+ جزئیات

Uganda Agritech 2024

محل: کامپالا، اوگاندا   تاریخ: 15 تا 17 آگوست 2024(25 تا 27 مرداد 1403)

نمایشگاه‌های کشاورزی جهان  1

Uganda Agritechیک نمایشگاه جامع در زمینه کشاورزی، ماشین‌آلات مزرعه، فناوری در تولید لبنیات، غلات و دانه‌ها، در تولید برنج و مواد غذایی، تجهیزات و فناوری‌های طیور، دام و مزرعه است.

این نمایشگاه با هدف ایجاد یک پلتفرم واحد برای جامعه کشاورزی اوگاندا سازماندهی می‌شود. در این نمایشگاه، متخصصان کشاورزی، سیاستگذاران، افراد همفکر، مقامات دولتی و رسانه‌ها گرد هم می‌آیند تا گفتگوهای سازنده‌ای در عرصه کشاورزی اوگاندا داشته باشند.

علاوه‌بر این، پتانسیل‌های زیادی برای راه‌اندازی فناوری‌ها و روش‌های جدید وجود دارد. بزرگ‌ترین چالش در این زمینه آشنایی نداشتن اکثر کشاورزان با این فناوری‌ها، تجهیزات عصر جدید و همچنین سیاست‌ها و شیوه‌های مختلف توصیف شده توسط متخصصان و دولت است.

حضور ایرانیان در نمایشگاه اوگاندا، از آن جهت اهمیت دارد که در آن کشور بزرگ‌ترین مزرعه کشت فراسرزمینی ایران به مدیریت مهندس موسوی فعال است.

ZLF Munich 2024

محل: مونیخ، آلمان   تاریخ: 21 سپتامبر 2024(یکم شهریور 1403)

ZLF Munich 2024

نمایشگاه بزرگ کشاورزی همزمان با جشنواره جهانی اکتبر در مونیخ ترزینویس افتتاح می‌شود. در اینجا می‌توان از پیشرفت‌های کشاورزی و مواد غذایی مطلع شد.

غرفه‌های نمایشگاهی در فضای 120,000 مترمربع معرفی‌کننده تنوع کشاورزی و جنگلداری روستایی است؛ که برای بازدیدکنندگان ارائه می‌شود. آلمان همواره پیشرفته‌ترین و آخرین دستاوردهای کشاورزی را در نمایشگاه‌های خود عرضه می‌کند.

نمایشگاه کشاورزی بورسا

Bursa Agriculture

محل: بورسا، ترکیه   تاریخ: 8 تا 12 اکتبر 2024(17 تا 21 مهر 1403)

Bursa Agriculture

نمایشگاه بورسا (Bursa Agriculture) یک نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دامداری است که در میان شاخص‌ترین نمایشگاه‌ها در خاورمیانه قرار دارد و در محل نمایشگاه بین‌المللی بورسا و مرکز کنگره برگزار می‌شود. این نمایشگاه که سالانه توسط سازمان نمایشگاه‌های Tüyap Bursa برگزار می‌گردد، رهبران صنعت، کارشناسان و علاقه‌مندان را در محیطی منحصر بفرد جمع می‌کند.

در این نمایشگاه موضوعات اصلی مانند کشاورزی، اصلاح بذر، نهال، صنایع لبنی، دام و تجهیزات وجود دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند انواع محصولات و خدمات، از مکانیزاسیون و فناوری‌ها در کشاورزی، گلخانه‌، و سیستم‌های آب و آبیاری تا داروهای کشاورزی،  فناوری‌های شیردوشی، بذر، نهال و باغبانی را مشاهده کنند.

علاوه‌بر این، حوزه‌هایی مانند کشاورزی ارگانیک، انفورماتیک کشاورزی، محصولات لبنی و فناوری‌های شیردوشی و خنک‌کننده در کانون توجه قرار دارند. با توجه به اینکه بدون ویزا سفر به ترکیه و بازدید از نمایشگاه، امکان‌پذیر است؛ فرصت مناسبی برای کشاورزان ایرانی برای کسب اطلاعات و ارتباط‌سازی است.

ماهنامه دام و کشت و صنعت -  شماره ۲۸۷- خرداد ۱۴۰۳

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای