خبر فوری
شناسه خبر: 46978

آیفارم؛ نمایشگاهی برای توسعه کشاورزی تکنولوژیک

نمایشگاه آیفارم با هدف تعامل میان کشاورزان و تولیدکنندگان و واردکنندگان نهاده‌ها و تجهیزات کشاورزی و گلخانه‌ای از چهارم تا ششم مهرماه برگزار می شود

آیفارم؛ نمایشگاهی برای توسعه کشاورزی تکنولوژیک

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ نمایشگاه آیفارم با هدف تعامل میان کشاورزان و تولیدکنندگان و واردکنندگان نهاده‌ها و تجهیزات کشاورزی و گلخانه‌ای از چهارم تا ششم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه شهرآفتاب برگزار می شود.

 این نمایشگاه اولویت خود را بر ایجاد نزدیکی میان کشاورزان و اعضای خط مقدم تولید کشاورزی با تدارک کنندگان و اعضای ستاد تولید کشاورزی قرار داده است.

به همین علت در نمایشگاه‌های گذشته، همواره تسهیلات و امکاناتی از سوی برگزارکنندگان برای نقل و انتقال کشاورزان از شهرهای دور و نزدیک به محل نمایشگاه تمهید شده بود.

کارشناسان در اهمیت برپایی و کارکرد این نمایشگاه اذعان می‌کنند که در نمایشگاه آیفارم اراده برگزارکنندگان بر این است که کشاورزان به‌عنوان اعضای اصلی تولید کشاورزی و دامپروری در کشورمان حضوری پررنگ داشته باشند؛ چراکه موضوع پایداری و بهره‌وری در تولید به کمک و با بهره‌گیری از مکانیزاسیون در کشاورزی اهمیت فراوان دارد. به‌ویژه با وقوع تغییرات اقلیمی اخیر، بارش‌های نابه‌هنگام و گاه ویرانگر باران، افت کیفیت خاک و تشدید فرسایش یا فرونشست خاک، استفاده از فناوری در کشاورزی و ایجاد کشاورزی پایدار، از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای