خبر فوری
شناسه خبر: 47430

آیفارم؛ نمایشگاهی با قابلیت چندگانه

​نمایشگاه‌ها نقشی مهم و غیرقابل انکاری در افزایش توانمندی، روزآمدی و در یک کلام بهبود توانایی و فعالیت‌های متخصصان و دست‌اندرکاران یک صنعت دارند.

آیفارم؛ نمایشگاهی با قابلیت چندگانه

اخبار سبز کشاورزی؛ از جمله این نمایشگاه‌ها که در هفت سال گذشته توانسته با برگزاری خود، نقشی قابل اعتنا در فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری در کشاورزی بازی کند، نمایشگاه آیفارم است.

برگزاری این نمایشگاه‌های بین‌المللی نقش مؤثری در تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی بین فعالان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و صنایع مرتبط با آن داشته است.


بیشتر بخوانید:


کسانی که بارها از این رویداد نمایشگاهی دیدن کرده‌اند معتقدند برپایی این‌گونه رویدادها می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای انتقال آخرین یافته‌های علمی، تحقیقاتی و تکنولوژی‌های روز به مشتاقان و علاقه‌مندان کشاورزی و صنایع مرتبط با آن مهیا کند. علاوه‌بر این، آیفارم می‌تواند زمینه به‌کارگیری این فناوری‌ها را ایجاد نماید.

روشن است که در این صورت ضمن بهبود راندمان و استمرار تولید، نقاط هدف‌گذاری شده بنگاه و در درجه بالاتر، اهداف کشوری پیش‌بینی شده در برنامه‌های توسعه پایدار بخش کشاورزی محقق و هدف تأمین امنیت غذایی و در کنار آن تامین امنیت کار و فعالیت عوامل دست اندرکار نیز حاصل می‌گردد.


بیشتر بخوانید: 


در هر دوره از این نمایشگاه کم نیستند بنگاه‌ها و شرکت‌ها یا حتی نهادهای صنفی که برای نخستین‌بار در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، جالب است که تقریبا همه غرفه‌دارانی که در برپایی نمایشگاه مشارکت کرده و به آن غنا، وسعت و عمق بخشیده‌اند، این تجربه را با علاقه تکرار نموده و به عضو ثابت و پایدار نمایشگاه تبدیل شده‌اند.

از این بابت آیفارم هر ساله وسیع‌تر و متنوع‌تر شده و علاقه‌مندان بیشتری را برای بازدید به خود جذب کرده است.

این شرکت‌کنندگان به‌دنبال فرصت مناسبی برای تعامل با دیگر فعالان صنف و نیز عرضه و معرفی دستاوردها و تولیدات خود به دیگران و بالاخص به سایر متخصصان و دست‌اندکاران هستند.


بیشتر بخوانید: 


آیفارم همچنین به مکانی برای تعامل نهادهای صنفی مرتبط و همکار در حوزه کشاورزی تبدیل شده و برخی نهادهای صنفی استانی و بالاخص نهادهای صنفی استان‌های هم‌جوار استان تهران این نمایشگاه را به مکانی برای دید و بازدیدهای حرفه‌ای و تخصصی تبدیل نموده‌اند که به این ترتیب می‌توان آیفارم را پاتوق مناسبی برای برای تعامل‌های صنفی و تخصصی دانست.

در عین حال، تنوع زیاد و قابل توجه آیفارم که در حوزه‌های تولیدات گیاهی، امور باغبانی و تولیدکنندگان تجهیزات و ادوات بخش کشاورزی و گلخانه‌ای، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگانی را به نمایشگاه می‌آورد می‌تواند زمینه تبادل یافته‌ها، بهره‌گیری از دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا را برای دست‌یابی به اهداف پیش‌بینی شده بخش کشاورزی را مهیا نماید.

آیفارم-تهران

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای