خبر فوری
شناسه خبر: 34282

 وعده‌های آقامیری برای مسکن کارکنان وزارت کشاورزی

 وعده‌های آقامیری برای مسکن کارکنان وزارت کشاورزی/ سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: مسکن باید به صورت خرید انبوه و تحویل کلید باشد

 وعده‌های آقامیری برای مسکن کارکنان وزارت کشاورزی
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: مسکن باید به صورت خرید انبوه و تحویل کلید باشد نه تحویل زمین برای ساخت و این کار به راحتی قابل انجام است.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از وزارت جهاد کشاورزی ، سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در همایش ایران جوان که به مناسبت روز ملی جمعیت در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: کاهش جمعیت از آثار فرهنگی است که در گذشته به اشتباه بر آن تاکید شده است.
وی افزود: تبلیغات بدون برنامه با شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» باعث کاهش جمعیت کشور در ادوار گذشته تا به امروز شده است.
آقامیری تصریح کرد: رشد منفی جمعیت نشان دهنده سیاست اشتباه گذشته است اما امروز باید برای این مهم با سرعت تصمیم‌گیری شود.
وی ادامه داد: در شورای فرهنگی وزارتخانه باید طرح‌های حمایت مالی برای تسهیل ازدواج مجردین و فرزندآوری کارکنان جهاد کشاورزی در نظر بگیریم.

مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی گفت: درصدی از مسکن وزارت جهاد کشاورزی باید به نو زوجین این وزارتخانه تعلق گیرد.
وی افزود: مشکل مسکن یکی از مسائلی است که باعث کاهش فرزندآوری می‌شود.
آقامیری تاکید کرد: مسکن باید به صورت خرید انبوه و تحویل کلید باشد نه تحویل زمین برای ساخت و این کار به راحتی قابل انجام است.
وی افزود: این مسکن‌ها با اقساط ۴ ساله و با قیمت مناسب قابل تأمین برای کارکنان وزارت جهاد کشاروزی است، از طرف دیگر باید در پرداخت اقساط هم به همکاران کمک کنیم.
دیدگاه تان را بنویسید

  • ساسان پاسخ به نظر

    روزهای پایانی خاوازی در وزارت این موضوع مطرح شد. اکنون پس از ۳ سال باز هم تکرار و تکرار و …

چندرسانه‌ای