خبر فوری
شناسه خبر: 44050

۹.۵ میلیون هکتار از اراضی کشور رفع تداخل شد

مدیرکل دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی سازمان امور اراضی کشور اعلام کرد: حدود ۹.۵ میلیون هکتار معادل ۶۳ اراضی کشاورزی در کشور رفع تداخل شده است.

۹.۵ میلیون هکتار از اراضی کشور رفع تداخل شد

به گزارش اخبار سبز کشاورزی، مهدیه رزمی|  محمد احمدی در برنامه‌ای رادیویی با اشاره به رفع تداخلات اراضی کشاورزی گفت: در حال حاضر از مجموع ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی حدود ۱۵ میلیون هکتار رفع تداخلات شده و از این میزان حدود ۹.۵ میلیون هکتار که معادل ۶۳ درصد از اراضی کشاورزی کشور است رفع تداخلات آنها انجام شده و این اراضی ملی و غیر ملی از یکدیگر تفکیک شده است.

رفع موانع تولید برای کشاورزان

احمدی افزود: تقریباً در پلاک‌های ثبتی که رفع تداخل اجرا کردیم بین مردم و دولت مشکل خاصی وجود ندارد و به این سمت پیش می‌رویم که موانع تولید از این نظر برای کشاورزان وجود نداشته باشد و بتوانند فعالیت‌های کشاورزی خود را ادامه دهند.

مدیرکل دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی سازمان امور اراضی کشور خاطرنشان کرد: ما در راستای مقررات اجرایی مدیریت زمین و قوانین اصلاحات ارضی و ملی با انجام رفع تداخلات به دنبال حل مشکلات اراضی بین مالکیت‌های دولتی و فردی و بین خود مردم هستیم تا تثبیت مالکیت‌ها انجام شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

  • منوچهر مساحی پاسخ به نظر

    آموزش خریداران ماشین‌های کشاورزي درسطح کشور در گذشته و حال .به عهده چه سازمانی بوده وهست .‌ هر سازمانی که جواب مثبت داَشته باشد . مستند اعلان دارد ؟ ( باتوجه به چند صد ها هزار دستگاه. ماشین بطوزپرا‌کنده در،سطح کشور ) ,نا گفته نماند مدیریت جدید اداره‌ توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در کشتی متلاطم و درگرد ابی با دو مُسلولیت قرار گرفته . (متاسفانه توسعه صنایع کشاورزی هم به آن اضافه شده ?؛؛)؛ بدون امکانات حتی. مشکل در اختیار داشتن یکدستگاه خودرو برای اعزام کارشناسان . آمادگی خود را براي اعلام مشکلات خیلی بیشتری را با حضور مسئولان رده بای وزارت کشاورزی اعلام میدارم در صورتیکه موارد طي صورتجلسات ای منعکس گردد تاسیه روی شود هر که در او غش باشد

چندرسانه‌ای