آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27081

تبیین جامعیت نمایشگاه کشاورزی

اخبار سبز کشاورزی؛ صدرزاده مجری نهمین نمایشگاه نهاده‌ها کشاورزی (اگرو‌پارس) صبح امروز در نشستی خبری به همین مناسبت گفت: با حمایت و حضور تشکل‌ها و انجمن‌های

تبیین جامعیت نمایشگاه کشاورزی

اخبار سبز کشاورزی ؛ صدرزاده مجری نهمین نمایشگاه نهاده‌ها کشاورزی (اگرو‌پارس) صبح امروز در نشستی خبری به همین مناسبت گفت: با حمایت و حضور تشکل‌ها و انجمن‌های مرتبط، نمایشگاهی برگزار خواهد شد که در آن وزارت جهاد کشاورزی 10 سالن را در اختیار دارد و شش سالن به مساحت 25 هزار مترمربع نیز برای عرضه انواع کود، سم و بذر تولید شده در شرکت‌های ایرانی اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: قیمت‌گذاری دستوری، تولیدکننده را زمین‌گیر می‌کند

دکتر صدرزاده گفت: از آنجا که تاکنون نمایشگاهی با این حجم و عظمت نداشته‌ایم و نظر به تمایل رهبر معظم انقلاب بر لزوم تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، سالن شماره 6 به صندوق نوآوری و شکوفایی اختصاص یافته است.

وی افزود: این نمایشگاه طی 4 روز از تاریخ 19تا 22 دی‌ماه امسال هر روز از ساعت 9 صبح الی 3 عصر آماده بازدید خواهد بود و تاکنون 220 هزار قطعه بلیت رایگان توزیع شده تا متخصصان، کارشناسان، زارعین و باغداران تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان به‌صورت رایگان از آن بازدید کنند.

خاطرنشان می‌سازد سایر علاقه‌مندان و متقاضیان بازدید از نمایشگاه با خرید بلیت از کیوسک‌های ورودی نمایشگاه امکان بازید خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: ترویج سموم جدید یک اصل است

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای