آخرین خبرها:
شناسه خبر: 17556

آغاز به کار اجلاس سراسری بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر

اجلاس سراسری مدیران بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار اجلاس سراسری بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر
اخبار سبز کشاورزی : اجلاس سراسری مدیران بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز به کار کرد.
این اجلاس سراسری که با حضور مسئولان لشکری و کشوری، برخی نمایندگان مجلس و نیز برخی استانداران و مدیران صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر برگزار می‌شود اهدافی همچون تبیین برنامه‌های این صندوق در جهت هم‌افزایی برای تحت پوشش قرار دادن هر چه بیشتر جامعه هدف را دنبال می‌کند.
بیت‌الله برقراری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ، در آغاز این همایش عنوان کرد: این صندوق ارزشمند با همه پتانسیل‌هایی که در خدمات‌دهی به جامعه روستاییان، عشایر و دیگر اقشار هدف دارد، چندان که باید به جامعه معرفی نشده است و باید در جهت معرفی آن تلاش کرد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی، صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر برای سال 1401 برنامه‌ای مبنی‌بر تحت پوشش بیمه قرار دادن یک میلیون نفر از جامعه هدف خود را دنبال می‌کند که معنای آن رشد حدود 70 درصدی در تعداد کل افراد بیمه شده این صندوق است.

حسین کاظمی ـ روزنامه نگار و کارشناس کشاورزی

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای