آخرین خبرها:
شناسه خبر: 20617

حمایت از شرکت‌های کارآفرین لازمه تولید و اشتغال‌‌زایی است

امروزه کشاورزی مدرن و اقتصاد محور توانسته علاوه‌بر تولید محصولات باکیفیت و همگام با تکنولوژی روز در ارزآوری و درآمدزایی بهینه در سطح جهانی فعالیت و رقابت کند

حمایت از شرکت‌های کارآفرین لازمه تولید و اشتغال‌‌زایی است
امروزه کشاورزی مدرن و اقتصاد محور توانسته علاوه‌بر تولید محصولات باکیفیت و همگام با تکنولوژی روز در ارزآوری و درآمدزایی بهینه در سطح جهانی فعالیت و رقابت کند و در جهت ارتقای و رشد این صنعت کشاورزی گام بردارد.
اخبار سبز کشاورزی : از جمله اقدامات قابل تقدیر انجام شده در بخش کشاورزی طی سال‌های اخیر، احداث استخرهای کشاورزی بوده است. این استخرها در صنایع شیلاتی، آبیاری و ذخیره آب کشاورزی سهم به‌سزایی دارند و عایق‌بندی این مخازن، اجرای این طرح‌ها و استفاده از سیستم ژئوممبران در این حوزه دارای ویژگی‌های خاص خود است.
شرکت مهندسی نوید باران یکی از واحدهای تولیدی و پیشرو در این زمینه است که با در دست داشتن کادر مجرب و متخصص و به‌کار بستن دانش و عمل در امور اجرایی و تامین انواع عایق‌های ژئوممبران در سراسر ایران توانسته خدمات نوینی به کشاورزان ارائه دهد. در ادامه به فعالیت و همچنین ویژگی‌های خدمات تخصصی این شرکت می‌پردازیم.
امید است که دولت در سال «تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» مسئولان ذی‌ربط بیش از پیش به این واحدها توجه کرده و حمایت لازم را از آنان به عمل آورند:

خدمات فراگیر شرکت مهندسی نوید باران

شرکت مهندسی نوید باران از سال ۱۳۸۶ پایه‌گذاری شده و با تکیه بر سال‌ها تجربه و بهره‌گیری از متخصصان مجرب و متعهد در مشاوره، طراحی، تامین و اجرا انواع پروژه‌‌های کشاورزی عمرانی و معدنی پیشرو در ارائه خدمات فراگیر مهندسی بوده است.
شرکت مهندسی نوید باران جنوب با یک دهه تجربه و اجرای بیش از شش میلیون متر مربع محصولات ژئوسنتتیک، ژئوممبران، ژئوتکستایل، ژئودرین، ژئومت، دیمپل شیت، ژئوکامپوزیت و… در ایران آماده ارائه خدمات در بخش‌های زیر است:
• مشاوره، نظارت و اجرا در زمینه مهندسی ژئوسنتتیک.
• نفت، گاز و پتروشیمی (حوضچه‌های گل حفاری، ایزولاسیون فونداسیون مخازن نفتی، حوضچه های آتش نشانی، حوضچه‌های تبخیر، ایزولاسیون مسیر انتقال سوخت).
• عمران (ایزولاسیون و زهکشی فونداسیون، بام سبز‌، دریاچه‌های مصنوعی، سد، ایزولاسیون تونل).
• کشاورزی (استخرهای ذخیره آب کشاورزی، کانال‌های انتقال آب، حوضچه‌های پرورش ماهی، آب‌بندان‌ها).
• صنعت آب و فاضلاب (حوضچه‌های تصفیه پساب‌های صنعتی و شهری).
• معدن (سدهای باطله، حوضچه‌های هیپ لیچینگ، حوضجه‌های شست‌وشو و ذخیره آب).
• صنایع تبدیلی (حوضچه های ذخیره آب و حوضچه‌ای پساب).
این خدمات به‌صورت جزیی شامل موارد زیر می‌شود:
احداث استخرهای کشاورزی، سد‌، کانال‌، حوضچه‌های پرورش ماهی‌، ایزولاسیون فونداسیون ساختمان‌، پارکینگ طبقاتی‌، مهار آب‌های زیرزمینی‌، زهکشی با مصالح ژئوسنتتیک برای اولین بار در ایران‌، احداث و ایزولاسیون سد‌های باطله‌، حوضچه‌های شست‌وشو‌، حوضچه‌های تبخیر‌، احداث و پوشش مخازن آتش نشانی‌، تقویت روکش آسفالت تثبیت بسترهای لجنی.
لازم به توضیح است که مخازن فوق با محصولات ژئوسنتتیک فوق العاده مطمئن به صرفه و عالی است که موجب استفاده روز افزون از این محصول در صنایع مختلف شده است.

ژئو ممبران Geomembran

این ورق برپایه پلی اتیلن با دانسیته بالا (HDPE) غیر قابل نفوذ هستند به عنوان عایق مخازن گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند از ویژگی‌های ژئو ممبران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• کاهش هزینه در مقایسه با روش های دیگر (مخازن بتنی).
• بالا بودن سرعت و کاهش زمان اجرا.
• مقاومت در برابر شرایط محیطی ( +70تا ۴۰-)درجه سانتی گراد.
• مقاومت در برابر رانش و نشست زمین.
• سهولت ترمیم در زمان بهر برداری.
• امکان جا به جایی و نصب مجدد.
• ذخیره آب به روش نوین در کشاورزی و حفظ شرایط مخازن زیر زمینی.

نشانی سایت: http://www.navidbaran.com/

پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/navidbaranco/

امیر هوشنگ عسگر سمنانی ـ کارشناس بازرگانی

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای