آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27216

اقدام نیک شرکت «نیک ابزار آسیا» در حمایت از تولیدکنندگان

ابزارآلات باغبانی شرکت «نیک ابزار آسیا»/اقدام نیک شرکت «نیک ابزار آسیا» در جهت حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی

اقدام نیک شرکت «نیک ابزار آسیا» در حمایت از تولیدکنندگان

بخش دوم

اخبار سبز کشاورزی ؛ شرکت نیک ابزار آسیا در دو کارخانه پیشرفته که یکی در ایران و دیگری در تایوان احداث گردیده، ابزارهای مختلف مورد نیاز باغبانی را با برند « بهکو » (BEHCO) و با بهترین کیفیت تولید و علاوه بر بازارهای داخلی، محصولات خود را به چندین کشور آسیایی و اروپایی و… صادر می‌کند.
بیشتر بخوانید: خ دمات ویژه شرکت «نیک ابزار آسیا» برای باغداران

تفاهم‌نامه با اتاق اصناف کشاورزی

در مطلب قبل اشاره گردید که شرکت«نیک ابزار آسیا» جهت تسهیل در رساندن محصولات خود با کمترین قیمت به دست باغداران و کشاورزان، تفاهم‌نامه‌ای با «اتاق اصناف کشاورزی» امضا کرده تا باغداران و کشاورزان واقعی که پروانه کسب از این اتاق دریافت می‌کنند، بتوانند از طریق سایتی که شرکت به این منظور طراحی کرده، محصولات مورد نیازشان را با حداقل قیمت ممکن دریافت نمایند. در این شماره برای بررسی بیشتر موضوع با آقای دکتر قاسم پیشه‌ور، رئیس اتاق اصناف کشاورزی ایران این گفت‌وگو کرده‌ایم:

ابزارآلات باغبانی شرکت «نیک ابزار آسیا ابزارآلات باغبانی شرکت «نیک ابزار آسیا

تفاهم‌نامه‌ای در جهت حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی

دکتر قاسم پیشه‌ور، رئیس اتاق اصناف کشاورزی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما عنوان کرد: ابزار آلات شرکت «نیک ابزار آسیا»، تحت لیسانس یک شرکت معتبر ایتالیایی تولید می‌شود و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند و چون کیفیت محصولات آنها برای ما محرز شده بود با آنها تفاهم‌نامه‌ای منعقد کردیم.
تفاهم‌نامه ما با شرکت «نیک ابزار آسیا» به این شکل است که کشاورزان و باغدارانی که از اتاق اصناف کشاورزی پروانه کسب کشاورزی اخذ می‌کنند، می‌توانند از ابزارآلات این شرکت با قیمت‌های پائین بهره‌مند شوند.
پیشه‌ور افزود: به‌جای اینکه کشاورزان و باغداران این ابزارها را به چند برابر قیمت از بازار تهیه کنند، خواست اتاق این بود که آنها ابزار مورد نیازشان را مستقیما از شرکت تولیدکننده و با قیمت‌های به مراتب پائین‎تر خریداری نمایند و شرکت نیز این ابزارها را به قیمت کارخانه در اختیار تولیدکنندگان بخش کشاورزی و باغداران قرار می‌دهد.
لذا چون اقدام شرکت در جهت حمایت از تولیدکنندگان بوده و از کیفیت ابزارهای ساخت آن نیز مطمئن بودیم، این تفاهم‌نامه را انجام دادیم.
وی در ادامه توضیح داد: برای کشاورزان و باغداران هیچ اجباری جهت خرید از این شرکت وجود ندارد؛ در واقع این کار به‎صورت اختیاری توسط باغداران انجام می‌شود و ما نیز هیچ معرفی‌نامه خاصی به آنها نمی‌دهیم، بلکه با همان سندی که اتاق اصناف برای کسب و کار آنها صادر می‌کند، می‌توانند این ابزارها را تهیه نمایند؛ یعنی پروانه کسب معرف کشاورزان و باغداران است و همانگونه که آن را در بانک یا سایر ادارات وارگان‌ها ارائه می‌دهند، در این شرکت نیز می‌توانند پروانه کسب را ارائه داده و کالای مورد نیازشان را با قیمت پائینی دریافت نماید.
رئیس اتاق اصناف کشاورزی ایران گفت: این اتاق مرجع صدور پروانه است و کشاورز و باغدار این کالا را در بازار مشاهده می‌کند، از قیمت آن مطلع می‌شود و به اختیار و تشخیص خودش تصمیم می‌گیرد که آن را خریداری کند یا نه؟ که اگر قیمت آن به صرفه باشد، آن را خریداری می‌نماید. این ابزارها در نمایندگی‌های مجاز شرکت در سراسر کشور نیز موجود است و باغداران به هر شکلی که بخواهند می‌توانند این محصولات را خریداری نمایند.

ابزارآلات باغبانی شرکت «نیک ابزار آسیا ابزارآلات باغبانی شرکت «نیک ابزار آسیا

بهکو و مکانیزاسیون در باغات

با توجه به یکپارچه نبودن اراضی و احداث باغات در اراضی شیبدار یا قطعه‌های مختلف(پله کانی) و در مواردی تنوع کاشت درختان به نظر می‌رسد خدمات بهکو نوعی مکانیزاسیون در اراضی خرد تلقی می‌شود و ابزارآلات شرکت «نیک ابزار آسیا» از این جهت کاملا برای نظام‌های بهره‌برداری کشاورزی در کشور ما متناسب‌سازی شده‌اند؛ به گونه‌ای که از تولیدکنندگان خرد گرفته تا کشاورزان و باغداران عمده می‌توانند این محصولات را مورد استفاده قرار دهند، در واقع محصولات و ابزارآلات بهکو از این نظر کاملا مناسب و ضروری هستند.
این ابزارآلات در گذر زمان و با استفاده توسط باغداران در دیگر کشورها آزمایش خود را پس داده و توانسته‌اند در بازارهای بین المللی با شرکت‌ها و برندهای نام و نشان‌دار در این زمینه رقابت نمایند و سهمی از بازارها را به خود اختصاص دهند. و البته باغداران ایرانی نیز به خوبی بر این امر واقف هستند که استفاده از ابزار با کیفیت تا چه اندازه می‌تواند به ارتقای بهره‌وری و بهبود عملکرد و کیفیت کار کمک کند.
ابزارهایی مناسب جهت قلمه‌زنی، هرس، برداشت میوه و… همه و همه در بسته‌های کامل توسط شرکت «نیک ابزار آسیا» تولید و به آنها ارائه می‌گردد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای