آخرین خبرها:
شناسه خبر: 26454

صادرات تخم مرغ به صفر رسید

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان اظهار داشت: صادرات تخم مرغ که سابقا هم زیاد نبوده اکنون به صفر رسیده و از آن جلوگیری می‌شود.

صادرات تخم مرغ به صفر رسید

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران اظهار داشت: صادرات تخم مرغ که سابقا هم زیاد نبوده اکنون به صفر رسیده و از آن جلوگیری می‌شود.

به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از ایلنا ؛ ناصر نبی پور در مورد آخرین وضعیت قیمت تخم مرغ اظهار داشت: در بازار امروز میانگین هر کیلو تخم مرغ کیلویی 40 هزار تومان است و میانگین تقاضا به نسبت هفته‌های گذشته به واسطه اینکه تخم مرغ یک کالای حیاتی بوده، کاهش یا افزایش نیافته است.

وی در پاسخ به وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: صادرات تخم مرغ که سابقا هم زیاد نبوده اکنون به صفر رسیده و از آن جلوگیری می‌شود. تولیدی‌ها هم با توجه به افزایش قیمت مرغ تخم‌گذار کماکان به کار خود و به روند تولید هر ساله خود ادامه می‌دهند.

مشکل نقدینگی

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در مورد مشکل نقدینگی واحدها افزود: پس از اجرای طرح آزادسازی یارانه‌های تولید و توزیع تخم مرغ، نقدینگی واحدها از سوی دولت تامین نشد و تسهیلاتی حدود 6 هزار میلیارد تومان به واحدها داده شد که نتوانست کمک چندانی به واحدها بکند.

البته قرار بود بعد از اجرای طرح آزادسازی، ضرر و زیان واحدها و تعیین قیمت تا روز 31 شهریور انجام شود اما تا امروز جلسه‌ای در این باره صورت نگرفته است.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای