آخرین خبرها:
شناسه خبر: 33849

عرضه گوشت قرمز ۲۸۲ هزار تومانی

رئیس سازمان میادین میوه‌وتره‌بار از عرضه گوشت قرمز با قیمت کیلویی ۲۸۲ هزار تومان در همه میادین میوه‌وتره‌بار خبر داد و گفت: بنا داریم که این قیمت را به‌واسطه

عرضه گوشت قرمز ۲۸۲ هزار تومانی
رئیس سازمان میادین میوه‌وتره‌بار از عرضه گوشت قرمز با قیمت کیلویی ۲۸۲ هزار تومان در همه میادین میوه‌وتره‌بار خبر داد و گفت: بنا داریم که این قیمت را به‌واسطه ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان کمتر کنیم.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار، ایوب فصاحت رئیس سازمان میادین میوه‌وتره‌بار درباره میوه‌های نوبرانه بازار گفت: ما یک شبکه توزیع‌کننده هستیم؛ اما در این شرایط اقتصادی سعی‌مان بر این بوده که محصولات را به قشر متوسط و ضعیف عرضه مستقیم کنیم.
وی بخشی از افزایش قیمت میوه‌های نوبرانه را مربوط به شرایط تولید محصول دانست و افزود: بخشی از میوه‌های نوبرانه معمولاً یک ریشه تجاری و اقتصادی دارند.
رئیس سازمان میادین میوه‌وتره‌بار با اعلام اینکه ما روزهای جمعه از صبح تا ظهر در تره‌بار حضور داریم اظهار کرد: ما در روزهای تعطیل، تعطیل هستیم؛ اما کل ایام تعطیلی تره‌بار در سال بیشتر از ۱۰ تا ۱۲ روز نمی‌شود.
فصاحت در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، از توزیع و عرضه لاشه‌گوشت قرمز با قیمت کیلویی ۲۸۲ هزار تومان در همه میادین تره‌بار خبر داد و گفت: بنا داریم که این قیمت را به‌واسطه ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان کمتر کنیم.
این مقام مسئول با اشاره به‌اضافه کردن یک سوله و انبار جدید به مساحت ۳۰۰ متر به میوه تره‌بار قیطریه اظهار کرد: ما ظرف ۱۵ تا ۲۰ روز آینده این بخش را افتتاح خواهیم کرد.
فصاحت یادآور شد: میوه‌هایی که در میادین عرضه می‌شود صددرصد میوه‌های تازه هستند و نهایتاً یکی دو روز از چیدن آن‌ها گذشته و اجازه نمی‌دهیم یک روز بیشتر در میادین بمانند.
رئیس سازمان میادین میوه‌وتره‌بار همچنین درباره برخورد کارگران میادین میوه‌وتره‌بار با مشتریان گفت: خوشبختانه طی دو ماه اخیر ۵۰ درصد از گلایه همشهریان درباره برخورد نامناسب کارگران با آنها نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای