آخرین خبرها:
شناسه خبر: 29840

همایش نقش قابلیت‌های ذهنی در توسعه فردی

به همراه رونمایی از مجموعه هفت جلدی برنامه‌ریزی توسعه فردی همایش برنامه‌ریزی توسعه فردی در نهم اسفند با سخنرانی اساتید فن در سالن ابوریحان دانشگاه خوارزمی

همایش نقش قابلیت‌های ذهنی در توسعه فردی

به همراه رونمایی از مجموعه هفت جلدی برنامه‌ریزی توسعه فردی

همایش برنامه‌ریزی توسعه فردی در نهم اسفند با سخنرانی اساتید فن در سالن ابوریحان دانشگاه خوارزمی برگزار می‌گردد.
اخبار سبز کشاورزی ؛ در مصاحبه‌ای که با آقای دکتر فردین شورج دبیر این همایش و یکی از نویسندگان مجموعه هفت جلدی برنامه‌ریزی توسعه فردی داشتیم بیان شد که: "همه انسان‌ها در ذات خود تمایل به رشد دارند و می‌خواهند زندگی خود را بهبود بخشند، ثروت بیشتری به‌دست آورند، تناسب اندام و سلامتی بهتری داشته باشند، روابط فردی و اجتماعی مؤثرتری را با سایر افراد زندگی خود بسازند. اما نکته اینجاست که به شکل دقیق نمی‌دانند چگونه باید این کارها را انجام دهند.
بیشتر بخوانید: کارآفرینی در اقتصاد دانش‌بنیان
به اعتقاد ما توسعه فردی راهی است برای رسیدن به آرزوها و آمالی که ممکن است همه ما فراموش کرده باشیم. در این همایش سخنرانان سعی دارند تا برترین و مهم‌ترین نکاتی را که هر فردی برای رشد و توسعه و بالا بردن کیفیت زندگی به آن احتیاج دارند با مخاطبان در میان بگذراند.مقوله‌ای که به‌طور کلی تحت عنوان توسعه فردییا رشد فردی شناخته می‌شود."
وی گفت : در این همایش دکتر ایرج سلطانی استاد دانشگاه و فعال حوزه گسترش توسعه فردی و منابع انسانی، همچنین نویسنده مجموعه هفت جلدی برنامه‌ریزی توسعه فردی به بیان مطالبی در جهت ساختن خود، رسیدن به آرامش و تقویت و ارتقای شخصی سخنرانی خواهد کرد.
همچنین پرفسور سید حسن امین، حقوقدان و فیلسوف، پیرامون توسعه فردی در اجتماع امروز با تکیه بر ادبیات جهانی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
علاوه بر ایشان پرفسور تینا استاد دانشگاه ناتینگهام به عنوان مهمان ویژه این همایش پیرامون جایگاه زن در رشد اجتماعی و مراحل توسعه فردی به بیان مطالبی خواهد پرداخت.
بیشتر بخوانید: کارآفرینی و تاثیر و تاثر آن در کشاورزی
همچنین دکتر فردین شورج استاد دانشگاه و کارآفرین نمونه کشوری به بیان موضوعات کتابدر توسعه فردی و نقش توسعه فردی در کارآفرینی سخنرانی خواهد کرد.
در این همایش به همت مؤسسه انتشارات عبارت از مجموعه هفت جلدی برنامه ریزی توسعه فردی نوشته دکتر ایرج سلطانی، دکتر فردین شورج و خانم اکرم سلطانی با حضور جمع کثیری از دوستداران و مشتاقان کتاب رونمایی خواهد شد.
فردین شورج اعلام داشت عموم کتاب دوستان و علاقمندان می‌توانند از این همایش به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.
همایش نقش قابلیت‌های ذهنی در توسعه فردی به همراه رونمایی از مجموعه هفت جلدی برنامه‌ریزی توسعه فردی همایش نقش قابلیت‌های ذهنی در توسعه فردی به همراه رونمایی از مجموعه هفت جلدی برنامه‌ریزی توسعه فردی
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای