آخرین خبرها:
شناسه خبر: 21937

140 شرکت، 5 کشور و 20 هزار متر غرفه در نمایشگاه صنعت گلخانه

پنجمین نمایشگاه باغبانی و صنعت گلخانه سازی با حضور رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و چهار معاون وزارت جهاد کشاورزی آغاز به کار کرد

140 شرکت، 5 کشور و 20 هزار متر غرفه در نمایشگاه صنعت گلخانه

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه باغبانی و صنعت گلخانه سازی

پنجمین نمایشگاه باغبانی و صنعت گلخانه سازی با حضور رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و چهار معاون وزارت جهاد کشاورزی، مدیران کل معاونت باغبانی، تعدادی از رؤسای جهاد کشاورزی استان ها و… افتتاح شد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و 4 معاون در پنجمین نمایشگاه

به گزارش خبرنگار اخبار سبز کشاورزی ، در مراسم افتتاحیه، دکتر عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، مهندس برومند، معاون وزیر در امور باغبانی، مهندس مهاجر، وزیر امور زراعت، دکتر خیام نکویی، معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مهندس سالم‌پور، مجری طرح توسعه گلخانه‌های کشور و سرپرست دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک، دکتر میرعرب، مجری طرح زیتون و دیگر مدیران ستادی و هیات‌هایی از کشور عراق، پاکستان، ترکیه، اسپانیا و ایتالیا حضور یافتند.

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه باغبانی و صنعت گلخانه سازی آغاز به کار پنجمین نمایشگاه باغبانی و صنعت گلخانه سازی

ارائه نوآوری 140 شرکت گلخانه‌ساز

20 هزار متر فضای اختصاص یافته در سه سالن اصلی و میزبانی کارشناسان، مدیران و سرمایه‌گذاران 140 شرکت تولیدی با ارائه دستاوردها و نوآوری ها فرصت مناسبی را در اختیار صدها هزار باغدار، گلخانه‌دار و فعال این حوزه قرار داده، تا ضمن بازدید از نمایشگاه پنجم، شرکای کاری و تجاری خود را انتخاب نمایند.

پیشتازی انجمن ملی گلخانه‌سازی

بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی گلخانه سازی با ابتکار و برنامه‌ریزی انجمن ملی گلخانه‌سازان کشور و حمایت شایسته معاونت باغبانی از امروز تا پایان ساعت کاری روز 24 شهریور آماده بازدید کارشناسان، متقاضیان سرمایه‌گذاری در صنعت گلخانه و صنعتگران و ذی‌ربط می‌باشد.

بهره‌گیری دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها

حضوور دانشجویان رشته باغبانی و اساتید و بازدید از نمایشگاه فرصتی بیش از کارآموزی و گفتمان دو طرفه بین صنعتگران، سازندگان و اساتید علمی و تجربی این صنعت با دانشجویان و اساتید (صاحبان تئوری و علمی) پدید آورده که موفقیت مناسبی برای ارتقای جایگاه دانشجویان است.

نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان

خاطرنشان می‌شود در پنجمین نمایشگاه علاوه‌بر فعالان حوزه باغبانی، صنعت گلخانه‌سازی، ساخت و تجهیز ماشین و ادوات، سیستم‌های نوین آبیاری و نهاده‌های کشاورزی (بذر، کود و سم) خوشبختانه تعدادی شرکت‌های دانش‌بنیان و ارائه کننده پهپادهای کشاورزی حضور یافته‌اند.

ابوالقاسم گل باف

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای