آخرین خبرها:
شناسه خبر: 39540

برترین رویداد خوراکی و نوشیدنی ترکیه؛ 15 تا 18 شهریور

نمایشگاه صنایع غذایی استانبول (2023 WorldFood Istanbul)، برترین رویداد خوراکی و نوشیدنی ترکیه از 15 الی 18 شهریور 1402 در محل نمایشگاه بین‌المللی استانبول

برترین رویداد خوراکی و نوشیدنی ترکیه؛ 15 تا 18 شهریور

برگزاری معتبرترین نمایشگاه صنایع غذایی در استانبول

نمایشگاه صنایع غذایی استانبول (2023 WorldFood Istanbul)، برترین رویداد خوراکی و نوشیدنی ترکیه از 15 الی 18 شهریور 1402 در محل نمایشگاه بین‌المللی استانبول(tuyap) برگزار می‌گردد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ این نمایشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین و موفق‌ترین نمایشگاه خوراکی و نوشیدنی در ترکیه، امسال نیز با حضور بیش از 360 تولیدکننده محلی و بین‌المللی غذا در حال برگزاری است.
بیشتر بخوانید: فرصتی برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی Growmach

نمایشگاه صنایع غذایی در استانبول

نمایشگاه صنایع غذایی در استانبول

فرصتی استثنایی برای تولیدکنندگان

این رویداد سالانه که از سال 1993 در شمار یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های صنعت غذا در منطقه شناخته می‌شود، فرصتی استثنایی برای تولیدکنندگان به‌منظور ایجاد شبکه‌های ارتباطی، مذاکره و تجارت با خریداران بزرگ صنعت خوراکی ترکیه فراهم می‌کند.
گفتنی است، این نمایشگاه با حضور خریداران برجسته از کشورهای همسایه، به‌ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و خاورمیانه فرصت‌های جدیدی را برای تولیدکنندگان و تجار ایجاد می‌کند.
شرکت در این رویداد نه تنها فرصتی برای ملاقات با مشتریان موجود است، بلکه امکان برقراری ارتباطات جدید و نشان دادن آخرین محصولات به بازار ترکیه را نیز فراهم می‌آورد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای