آخرین خبرها:
شناسه خبر: 39597

دعوت انجمن تولیدکنندگان ادوات کشاورزی به بازدید از نمایشگاه گرومک

احتراما به اطلاع می‌رساند نمایشگاه کشاورزی Grow Mach ترکیه که در زمینه ماشین‌ها و ادوات و نهاده‌ها از تاریخ ۱۸ الی ۲۲ مهرماه سال جاری در شهر آنتالیا برگزار

دعوت انجمن تولیدکنندگان ادوات کشاورزی به بازدید از نمایشگاه گرومک
نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی گرومک آنتالیا در زمینه تراکتور، کمباین، دیگر ماشین‌آلات کشاورزی، تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا ۱۸ الی ۲۲ مهر ۱۴۰۲ (دهم الی چهاردهم اکتبر ۲۰۲۳) در مرکز نمایشگاهی آنقاش آنتالیا ترکیه برگزار می‌شود.
اخبار سبز کشاورزی ؛ در این راستا رئیس انجمن تولیدکنندگان تراکتور، کمباین‌ها، ماشین‌ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی طی نامه‌ای از اعضایی که تمایل به بازدید از این نمایشگاه را دارند درخواست کرد نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
این مهلت تا اول مهر تمدید شده است . متن این نامه به شرح زیر است:
اعضا محترم انجمن

احتراما به اطلاع می‌رساند نمایشگاه کشاورزی Grow Mach ترکیه که در زمینه ماشین‌ها و ادوات و نهاده‌ها از تاریخ ۱۸ الی ۲۲ مهرماه سال جاری در شهر آنتالیا برگزار می‌گردد و براساس هماهنگی‌های انجام شده بدین منظور ۳ شب هتل جهت بازدیدکنندگان اختصاص یافته است.

لذا از کلیه اعضا محترمی که تمایل به بازدید از این نمایشگاه را دارند تا روز اول مهر ماه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ به تکمیل فرم پیوست و ارسال تصویر پاسپورت معتبر به آدرس پست الکترونیک atmak1388@gmail.com اقدام فرمایند.

انجمن تولید کنندگان تراکتور، کمباین‌ها، ماشین‌ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی

با احترام حمید رضا نامی- رئیس هیات مدیره

بیشتر بخوانید: فرصتی برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی Growmach
نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی گرومک آنتالیا نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی گرومک آنتالیا
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای