آخرین خبرها:
شناسه خبر: 19181

لغو شانزدهمین جشن تیرگان «روز ملی دماوند»

انجمن دوستداران دماوند کوه که بانی مراسم جشن تیرگان روز ملی دماوند اعلام کرد که به‌رغم داشتن مجوز از بالاترین مقام اجرایی شهرستان آمل این مراسم لغو شد

لغو شانزدهمین جشن تیرگان «روز ملی دماوند»
اخبار سبز کشاورزی : انجمن دوستداران دماوند کوه که بانی مراسم جشن تیرگان «روز ملی دماوند» بوده اعلام کرد با نهایت تاسف به اطلاع می‌رساند به‌رغم داشتن مجوز از بالاترین مقام اجرایی شهرستان آمل، شوربختانه با مانع تراشی‌ها و سنگ‌اندازی‌هایی روبه‌رو هستیم که امکان برگزاری این برنامه را به ما نمی‌دهد. از این روی و به ناچار تصمیم به لغو برگزاری مراسم گرفته‌ایم.
اما پرسش اساسی این است که چرا انجمنی مردم نهاد که تمامی مراحل قانونی را طی کرده است و تاکنون هزینه‌های زیادی را هم برای تدارک برنامه متقبل شده، با اِعمال سلیقه‌های فراقانونی، باید از برگزاری جشنی ملی_ محیط زیستی که تا کنون ۱۵ بار و با مشارکت هزاران نفر برگزار شده است، محروم شود؟!
تا کی و تا کجا باید حقوق قانونی مدافعان طبیعت اینگونه پایمالِ اقدامات قانون گریزانی گردد که نه تنها پاسخگوی اَعمال غیر مسئولانه و فراقانونی خود نیستند، بلکه کمترین دغدغه ای هم برای صیانت از طبیعت این کهن بوم ندارند!
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای