آخرین خبرها:
شناسه خبر: 39826

معرفی دکتر مهرداد خزایی پول به‌عنوان مدیر نمونه

انتخاب اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران به عنوان دستگاه اجرایی برتر مهرداد خزایی پول سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران‌ـ نوشهر

معرفی دکتر مهرداد خزایی پول به‌عنوان مدیر نمونه

انتخاب اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران به عنوان دستگاه اجرایی برتر

مهرداد خزایی پول سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران‌ ـ نوشهر به‌عنوان مدیر نمونه انتخاب شد و این اداره کل به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر و برگزیده در میان ادارات استان مازندران معرفی گردید.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ تندیس برتر جشنواره رجایی از سوی دکتر حسینی‌پور، استاندار مازندران به مدیرکل منابع طبیعی مازندران‌ـ نوشهر اهدا شد.

مبارزه جدی با فساد سیستماتیک

مهرداد خزایی پول در مدت مسئولیت خود در اداره کل منابع طبیعی مازندران با بهره‌گیری از علم، تخصص، اخلاق‌مداری، مبارزه جدی با فساد سیستماتیک و حذف عناصر ضد منابع طبیعی و افراد مانع‌تراش در تمامی امور، توانست شرایط این اداره کل را بهبود بخشد.

وظیفه سنگین مازندران

گفتنی است، در حال حاضر یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار منابع طبیعی و دو میلیون جنگل در حاشیه دریای کاسپین وجود دارد که استان‌های شمالی به‌ویژه استان مازندران وظیفه سنگینی در حفظ این منابع و جنگل‌های هیرکانی دارند؛ چراکه چنین جنگل‌هایی با بیش از ۴۰ میلیون سال عمر در دنیا بی‌نظیر است.
مازندران ۶ سایت از ۱۲ سایت ثبت شده هیرکانی را در اختیار دارد و گستره سایت‌های استان هم معادل نیمی از مجموع مساحت ثبت شده هیرکانی در استان‌های دیگر و کشور آذربایجان است. جنگل هیرکانی تنها درخت نیست بلکه زیست بوم ۲۹۶ گونه پرنده و ۹۸ گونه پستاندار است. همچنین ۱۵۰ گیاه بومی درختی و بوته‌ای مانند شمشاد و انجیلی در آن یافت می‌شود.
به همین خاطر از نظر تنوع زیستی ژنتیکی، این جنگل‌ها بسیار با ارزش هستند. بخشی از این جنگل‌ها به‌عنوان میراث طبیعی ثبت جهانی شدند
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای