آخرین خبرها:
شناسه خبر: 43743

نمایشگاه جامع کشاورزی و اهمیت مشارکت در آن

دهمین نمایشگاه کشاورزی امسال با نام نمایشگاه جامع کشاورزی به همت انجمن تولیدکنندگان سموم کشاورزی، انجمن تولیدکنندگان کودهای شیمیایی و با همکاری و مشارکت

نمایشگاه جامع کشاورزی و اهمیت مشارکت در آن
دهمین نمایشگاه کشاورزی امسال با نام نمایشگاه جامع کشاورزی به همت انجمن تولیدکنندگان سموم کشاورزی، انجمن تولیدکنندگان کودهای شیمیایی و با همکاری و مشارکت انجمن‌های تولیدکننده تجهیزات آبیاری و واردکنندگان تجهیزات کشاورزی برگزار می‌شود.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ این نمایشگاه در ۱۱ سالن و در محدوده‌ای بالغ‌بر ۲۲ هزار مترمربع با حضور ۳۸۳ شرکت، شامل ۲۲۰ شرکت تولیدکننده سم و کود، ۷۵ شرکت تولیدکننده تجهیزات آبیاری، ۴۲ شرکت مکانیزاسیون، ۱۴ شرکت در سایر حوزه‌های کشاورزی و علاوه‌بر این ۳۲ شرکت خارجی از کشورهای هلند، اسپانیا، چین، هند و ایتالیا برگزار می‌شود.

حضور ۱۴۰ عضو انجمن کود کشاورزی در نمایشگاه

نمایشگاه جامع کشاورزی امسال در حالی برگزار می‌شود که از ۱۶۰ عضو انجمن کود کشاورزی ۱۴۰ عضو آن در نمایشگاه حاضر هستند که نشان از کیفیت بی سابقه این نمایشگاه دارد.

تقدیر از کشاورزان نمونه و بانوان کارآفرین در حوزه کشاورزی

همچنین امسال به دلیل استقبال فعالان حوزه کشاورزی مراسم افتتاحیه رسمی نمایشگاه در سالن «ایران» برگزار خواهد شد و در این مراسم نیز به طور همزمان جشن تقدیر از کشاورزان نمونه و بانوان کارآفرین در حوزه کشاورزی به واسطه تقارن زمانی افتتاح نمایشگاه با ایام ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار می شود.
گفتنی است: دهمین نمایشگاه کشاورزی امسال با نام نمایشگاه جامع کشاورزی از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه و در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از ساعت ۹ تا ۱۵ برگزار می‌شود.

نمایشگاه جامع کشاورزی

نمایشگاه جامع کشاورزی
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای